wtorek, 28 kwietnia 2015

Loreal - Volume Million Lashes So Couture So Black - ultraczarny tusz do rzęs




Tusz ten dostałam w prezencie, który sama sobie wybrałam, bo od dłuższego czasu byłam ciekawa jaki jest, a pozytywne recenzje jeszcze bardziej popychały mnie do tego, aby wreszcie go wypróbować. Muszę przyznać, że jestem zadowolona, choć żałuję, że na moich rzęsach ta maskara nie daje spektakularnego efektu sztucznych rzęs i bardziej wydłuża niż pogrubia.


Szczoteczka jak widać jest plastikowa z krótkimi wypustkami. Jest bardzo poręczna i wyjątkowo wygodna w użyciu, a dodatkowo nabiera dokładnie tyle tuszu ile potrzeba. Nie ma mowy o grudkach i posklejanych rzęsach!  Przyczepię się tylko do tej obiecywanej super czerni, bo według mnie nie ma w niej nic wyjątkowego, nie jest wcale bardziej intensywna niż w innych czarnych tuszach ( albo przynajmniej ja tej różnicy nie widzę).  Jak ju wspomniałam na początku tusz ten słabo pogrubia moje rzęsy nad czym ubolewam jednak widocznie je wydłuża,  więc jeśli macie krótkie, ale gęste rzęsy będzie idealny.



Duży plus za brak rozmazywania i kruszenia oraz całodzienną trwałość. Nie wiem jednak czy kupiłabym go ponownie. Brakuje mi tu pogrubienia aczkolwiek z pełnym przekonaniem polecam do przetestowania!



Ocena : 4 / 5

Cena: 9,5ml / ok. 30zł w Polsce, w Finlandii ok. 19,90€

Dostępość : Rossmann


A co Wy sądzicie o tym tuszu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz