poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Maybelline - Express Manicure 3in1- odżywka diamentowa 3w1







W zasadzie nie narzekam na stan moich paznokci. Wprawdzie maluję je regularnie, ale raczej nie wpływa to na ich kondycję. Nie łamią mi się, nie są kruche. Mogłby być tylko trochę bardziej twarde.

Odżywek do paznokci nie kupuję, bo nie widzę takiej potrzeby, ale tę dostałam i rzecz jasna musiałam sprawdzić jak działa. Używałam jej sumiennie przez trochę ponad miesiąc nakładając w dni kiedy nie miałam na paznokciach lakieru, bo jako baza lub top coat ów odżywka się u mnie nie sprawdziła - wszystkie lakiery odpadały płatami już po jednym dniu.

Odżywka w buteleczce jest fioletowa, na paznokciach bezbarwna i nadaje im lekki połysk. Szybko schnie. Niestety nie wiem co jest tego przyczyną, że już po pierwszym użyciu strasznie zażółca mi płytkę paznokcia! Wygląda to tragicznie i w życiu nikomu bym się tak nie pokazała! Co dziwne, żółć schodzi kiedy przetrzę paznokcie zmywaczem, ale i tak z tego powodu nie mogę dłużej tego produktu używać. Zresztą miesiąc to i tak aż nadto jak dla mnie i to tylko w domowych warunkach. Z tego też powodu nie powiem, czy istotnie ów kosmetyk działa i czy utwardza, chroni przed rozdwajaniem i czy wzmacnia. Pojęcia nie mam czy u innych ta odżywka też tak się zachowuje, a jeśi nie to tym bardziej zachodzę w głowę co może być przyczyną tego, że moje paznokcie wyglądają po niej jakbym od lat paliła papierosy :/


Kosmetyk ląduje w koszu.


Ocena : 1 / 5

Cena : 10ml / ok. 15zł

Dostępność : w szafach Maybelline



Dajcie znać jak u Was sprawdza się tak odżywka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz