piątek, 24 kwietnia 2015

Sylveco- lipowy płyn micelarny





Moją nową ulubioną marką została Sylveco. To nasza rodzina firma oferująca naturalne kosmetyki do
 całego ciała po przystępnych cenach i w świetnej jakości. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w więcej jej produktów kiedy będę za niedługo w Polsce, bo odkryłam, że  są sprzedawane w kilku miejsach do których mam blisko. Dziś chcę Wam pokazać lipowy płyn micelarny, który ma usuwać makijaż, łagodzić podrażnienia, wygładzać i zapobiegać wysuszeniu skóry, a zawiera lipę, aloes i proteiny owsa.


Płyn jest koloru żółtego i pachnie ziołowo, tak samo jak herbatka lipowa, więc dla mnie mało przyjemnie, ale już nie zwracam na ten aromat uwagi. Wolę to niż chemiczny dodatek zapachowy. Jedna uwaga : ja nim nie zmywam makijażu tylko jego resztki i do tego nadaje się idealnie także nie wiem czy poradzi sobie z usunięciem tuszu itp., bo ja wolę do tego użyć zwykłego płynu do demakijażu, a micele służą mi w roli toniku. Nie wiem też jak sobie radzi przy podrażnieniach, bo moja cera nigdy podrażniona nie była. Dziwi mnie też to, że płyn lekko się pieni i nie wiem, który składnik za to odpowiada. Nie przeszkadza mi to aż tak bardzo, choć nie bardzo rozumiem po co ten efekt.

Jako tonik to bardzo dobry produkt. Odświeża, tonizuje i co ważne nie ściąga skóry i jej nie przesusza, nie błaga ona o natychmiastowe posmarowanie. To prosty kosmetyk, cudów robić nie będzie i dobrze, bo tego nie oczekuję. Dla mnie ważne jest, że moja cera poprostu dobrze po nim wygląda, a super skład to także wieelki plus.

Polecam z pełnym przekonaniem!

Ocena : 5 / 5

Cena: 200ml / ok. 18,40zł

Dostępny : wybrane apteki, sklep online marki

Skład : Aqua, Tillia Phatophyllos Flower Extract, Decyl Glucoside, Glycerin, Panthenol, Allantoin, Hydrolized Oats, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Lactic Acid, Phytic Acid, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid


Znacie ten płyn? Jakie kosmetyki Sylveco polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz