środa, 20 maja 2015

Joko - Long Lasting Lipstick nr 39





Uwielbiam szminki i mam ich wiele w swoim kuferku. Błyszczyki lubiłam kiedyś, ale obecnie strasznie wkurza mnie ich kleistość i mała trwałość, więc sama już ich nie kupuję. Tę szminkę dostałam, bo szczerze mówiąc nie jestem jeszcze całkowicie przekonana do naszych rodzimych marek pod względem kolorówki . Szminka Joko Long Lasting niestety ideałem nie jest, ale nosi się ją przyjemnie, więc aż tak bardzo nie narzekam...

Opakowanie : żaden szczyt estetyki, ale podoba mi się to, że odcień szminki jest ukazany na dole, a nie na naklejce na skuwce lub pod spodem opakowania co często mnie wprowadzało w błąd i w domu okazywało się, że mocna czerwień tak naprawdę jest brudnym różem.  W dodatku sztyft jest ścięty i przez to bardzo fajnie się nim maluje.


Zapach i Konsystencja : zapach i smaku na szczęście nie ma. Piszę´´ na szczęście´´, bo osobiście nie znoszę kiedy kolorowe szminki posiadają smak, bo przeważnie to posmak samej chemii. Wolę też jeśli są bezzapachowe, czyli tu wielki plus. Pomadka jest miękka, ale nie maślana, łatwo sunie po ustach, ma odpowiedni poślizg.



Działanie: ma to być szminka długotrwała, ale taka nie jest! Nie przetrwała ani razu posiłku, picia, pocałunków, a co gorsza w czasie wiatru, gdy moje długie włosy latały na wszystkie strony i chcąc nie chcąc dotykały ust pomadka brudziła mi włosy  które z kolei zostawiały małe ślady na policzkach... Chyba nie muszę tego komentować. W każdym razie ta szminka nie jest long lasting! Kolor blaknie po ok. 2-3godz. ,a  poza tym zostawia ślady na szklankach. Nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Chyba lepiej by było, gdyby producent nie obiecywał długotrwałości. Zaletą jest to, że kosmetyk nawilża usta i lekko je wygładza ( w ogóle nie wysusza), choć nie polecam nakładać jej na suche usta, bo brzydko to podkreśla ( zresztą kto maluje wysuszone usta?!).

Kolor: mój odcień 39 ( do wyboru mamy 10 odcieni)  nie ma żadnych drobinek. Myślałam, że będzie stonowany, a okazał się mocny i dlatego radzę go przetestować przed zakupem. Mnie pasuje, bo lubię takie barwy na ustach, ale pewnie nie będzie odpowiedni dla każdej z Was.






Mam mały problem z oceną.  Razi mnie to, że miała być to pomadka długotrwała,a  nie jest i to dla mnie poważna wada, ponieważ ja przede wszystkim sięgam po szminki o przedłużonej trwałości. Gdyby jednak przymknać na to oko to jest to całkiem przyjemny produkt w ładnym kolorze. Nie będę bardzo polecać, bo za 20zł możecie dostać lepsze szminki i trwalsze, ale myślę, że tę spokojnie możecie przetestować jeśli oczywiście nie szukacie pomadki nie do zdarcia.


Ocena : 3 + / 5

Cena: nie ma podanej gramtury / ok. 20zł

Dostępność : np. w sklepie producenta TU



Znacie tę pomadkę? Jak Wam sie podoba ten kolor?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz