środa, 6 maja 2015

Loreal - Super Liner Ultra Precision - eyeliner w płynie








To jeden z lepszych linerów jakich używam. Jeśli nie wiem jaki wybrać lub wybór w tutejszych sklepach jest niewielki to sięgam po Super Liner Ultra Precision. Miałam go już kiedyś w czarnym opakowaniu i nie różnił się niczym od tego w złotym.


Maluje się nim idealnie zarówno cienkie jak i grube linie, a co ważne schnie on bardzo szybko i nie brudzi powiek co wcale nie jest takie oczywiste, bo miałam już eyelinery, które wysychały dobre kilka minut, a w czasie dnia odbijały się na powiekach albo co gorsza zaczynały się kruszyć. Ten tego nie robi i wytrzymuje cały dzień aż do wieczornego demakijażu nawet w upały.



Czerń jest czernią nie żadnym grafitem czy szarością ( a takie przypadki też przerobiłam w niektórych linerach!) , jest intensywna i nie blaknie w ciągu dnia.

Bardzo ważne jest dla mnie by eyeliner nie podrażniał powiek,bo mimo, że nie mam oczu wrażliwych i nigdy nic mnie nie uczula to raz jedyny zdażyło się to pewnemu linerowi po którym powieku poprostu mi spuchły, były czerwone i swędzące i po tym niemiłym incydencie na kilka lat przerzuciłam się na eyelinery marek selektywnych, a od niedawna wracam znów powoli do średniej półki.


Wad nie widzę. Bardzo dobry produkt, który serdecznie polecam!

Ocena : 5 / 5

Cena: 12ml / W Finlandii kosztuje ok. 15€ , ja kupiłam po 10€

Dostępność  w szafach marki


Używałyście tego linera?

1 komentarz:

  1. i love your blog well done :)

    elaine
    http://www.fragrancepanda.com

    OdpowiedzUsuń