wtorek, 26 maja 2015

Revlon - lakier do paznokci nr 390 Iconic







Lakiery Revlon lubię prawie tak samo jak Essie. Prawie, bo chciałabym, aby miały taki sam poręczny pędzelek dzięki którym łatwiej byłoby mi malować paznokcie. Nie znaczy to, że jest to trudne, ale w przypadku lakierów tej marki zdaża mi się ubrudzić skórę wokół palca co spowodowane jest tym, że ów pędzelek jest dość długi i nie umiem nim nałożyć lakieru za jednym pociągnięciem szczególnie jeśli jego kolor jest ciemny.

Dziś chcę Wam pokazać kolor, który wyjątkowo mi się spodobał. Nr 390 Iconic to czerń, ale wbrew temu co widzicie na zdjęciu nie jest ona bardzo mocna i smolista i nie jest to ani grafit ani szarość.  Jest jaśniejsza, nie aż tak bardzo nasycona i to mi się w niej podoba najbardziej. Oczywiście lakier nie ma żadnych drobinek, daje klasyczne błyszczące wykończenie.

Schnie dość szybko, ze zmyciem nie ma żadnego problemu,ale jest jedno ALE : po dwóch dniach widać już było starcia. Może niezbyt duże, bo mogłam jeszcze kolejnego dnia wyjść z tym do ludzi, ale jednak starcia były i zaraz po powrocie do domu musiałam sięgnąć po zmywacz. Dwa dni to dla mnie krótko tym bardziej, że nie robiłam nic co by sprzyjało tej słabej trwałości.

Wydaje mi się jednak, że nie u każdego ten lakier będzie się tak zachowywał tym bardziej, że inne lakiery Revlon, które mam są bardziej trwałe, choć żaden z nich nie trzyma się dłużej niż 3-4dni.

Przymykam na to oko, bo ten kolor jest cudny dla wszystkich tych, którzy tak jak jak kochają czarny manicure!

Ocena: 5 - / 5

Cena: 14,7ml / ok. 20zł ( czasem mniej)

Dostępność : głównie w sklepach online


Jak Wam sie podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz