piątek, 1 maja 2015

Zużycia miesiąca - kwiecień 2015




W zeszłym miesiącu znów trochę mi się nazbierało wydenkowanych kosmetyków. Jeden znalazł się tu niespodziewanie, bo nie przypuszczałam, że tak szybko się skończy, a inny muszę wyrzucić, bo nie daję rady go używać...






1. Now Foods - 100% olej z pestek winogron

Oleju tego używałam tylko do kąpieli mojego młodszego dziecka wlewając niewielką ilość do wody w wanience. Olej jest bezzapachowy i świetnie radził sobie z nawilżeniem i natłuszczeniem skóry noworodka, która po wyjściu ze szpitala była wyjątkowo sucha, łuszcząca się. Obecnie jest normalna i w doskonałym stanie. Teraz zużywam olej z pestek moreli tej marki w tym samym celu i napewno będę regularnie kupować te olejki.

Ocena : 5 / 5

Cena: 475ml / 8,40$

Dostępność : iherb


2. Sudocrem- krem antyseptyczny dla dzieci i dorosłych z problemami skórnymi

Tego kremu nie trzeba nikomu przedstawiać. Znają go chyba wszyscy. Mnie to wielkie opakowanie starczyło na bardzo długo, ale na dłuższą metę wolę te mniejsze, bo nawet przy codziennym używaniu data ważności niebezpiecznie się zbliżała. Niemniej to rewelaycjny krem przy przewijaniu. Łagodzi podrażnienia i je leczy. Jest w postaci gęstej, białej mazi. Obecnie zużywam kolejne, mniejsze opakowanie i polecam wszystkim mamom, choć nie tylko, bo to przecież nie tylko preparaty dla dzieci.

Ocena: 5 / 5

Cena: 250g / ok. 20zł

Dostępność : apteki, Rossmann


3. Babydream - emulsja dla kobiet w ciąży

To już moje której opakowanie z kolei i jeden z ulubionych kosmetyków szczególnie do pielęgnacji biustu i nie tylko w ciąży, bo to opakowanie zaczęłam już po niej. Konsystencja jest trochę lejąca, ale nie ma problemów w aplikacji,a  ponadto zapach jest przyjemny i nawet w ciąży mnie nie irytował,a to wyczyn, bo niestety wiele producentów w swoich liniach kosmetyków dla ciężarnych używa takich aromatów, że jest to poprostu nie do wytrzymania!

Tę emulsję stosowałam tylko na brzuch i biust i dzięki niej skóra w tych rejonach jest bardzo gładka, miękka i nawilżona i o to mi chodziło. Jednak przekonałam się, że nie pomaga ona przeciwdziałać rozstępom, bo w ciąży i tak mi się one pojawiły, więc jako szukacie czegoś w ramach prewencji rozstępowej to radzę wybrać coś innego. To poprostu dobry, nietłusty nawilżacz.

Ocena : 5 - / 5

Cena: 250ml / ok. 13zł

Dostępność : Rossmann


4. Eveline Cosmetics- Argan Oil - intensywnie nawilżający balsam pod prysznic

Pokazywałam odżywczą wersję tego produktu i moim zdaniem nawilżająca nie różni się niczym oprócz zapachu, który jest ciężki do sprecyzowania, ale przypomina mi inny kosmetyk tej marki. Poza tym bez zmian. To średnio gęsty balsam, który nakładamy po umyciu się i spłukujemy. Efektów zero. Mojej skóry w ogóle nie nawilża i nie wygładza, a nie mam jej bardzo suchej tylko normalną, lekko przesuszoną. Po nim i tak muszę się nasmarować, więc jaka to oszczędność czasu?  Dla mnie bubel.

Ocena : 1 / 5

Cena: 350ml / ok. 16zł

Dostępność : Rossmann


5. Rexona - Linen Dry - antyperspirant w sztyfcie

Używam antyperspirantów Rexona, ale tylko w kulce. Nie znoszę sztyftów z jednego powodu : zostawiają na mojej skórze dziwną, oblepiającą warstwę, która owszem chroni, ale potem mam problem ją zmyć i trzeba się trochę napracować podczas mycia, żeby ona zniknęła. Ten sztyft właśnie to robi. Zostawia właśnię taką warstwę, która bardzo mi przeszkadzała i dlatego nie ma mowy, aby sięgnęła po niego ponownie. Jednak swoją rolę spełnia na 5. Ani razu mnie nie zawiódł nawet w upały i w czasie całodziennej podróży. Poza tym ma bardzo subtelny, prawie niewuczuwalny zapach i nie podrażnia. Dla tych co lubią sztyfty i Rexonę pozycja obowiązkowa.

Ocena : 4+ / 5

Cena: 40ml / ok. 10zł

Dostępność : Rossmann


6. Gosh - Intense Eye Liner Pen 06 Blue

Pokazywałam Wam go TU . Poprzedni egzemplarz wypadł mi z kosmetyczki w czasie podróży i się zgubił, więc musiałam kupić nowy. Niestety nie wiem co z nim jest, bo w sklepie normalnie leżał na półce, był dobrze przechowywany, a ja nie użyłam go więcej niż dwa razy, bo kiedy sięgnęłam po niego po raz trzeci był całkowicie wyschnięty i nie dało się nim już pomalować! Dobrze go zakręcałam i trzymałam w kosmetyczce dlatego nie mam pojęcia co się stało, ale zniechęca mnie to do ponownego zakupu mimo, że ten kolor jest piękny. Szkoda Gosh...


7. Yves Rocher - Jardins du Monde - Green Tea from China - żel pod prysznic

Lubię żele pod prysznic tej marki i ten nie jest wyjątkiem. Ma zielony kolor i orzeźwiający zapach ´´kosmetycznej´´ zielonej herbaty. Kosmetyczny dlatego, bo jeśli uwielbiacie zieloną herbatę to wiecie, że ona nie pachnie tak jak jest przedstawiona w wielu kosmetykach. Niemniej mnie ten aromat odpowiada. Poza tym żel dobrze się pieni, dobrze myje i nie przesusza. Niczego więcej od takiego produktu nie oczekuję.

Ocena : 5 / 5

Cena: 200ml / płaciłam w promocji 1,90€

Dostępność : YR


8. Babydream - Lotion - balsam do ciała

Świetny produkt, choć ja uwielbiam wszystkie kosmetyki z linii Babydream szczególnie za ich składy. Ten balsam choć jest niezbyt gęsty to ma ładny zapach ( nie wiem jak go sprecyzować). Używałam go do smarowania starczego synka, który ma skórę normalną i bezproblemową. Balsam idealnie ją nawilżał, wygładzał i co ważne szybko się wchłaniał i nie był tłusty. Czego chcieć więcej?  Kupię ponownie napewno.

Ocena : 5 / 5

Cena: 250ml /  ok. 9zł

Dostępność : Rossmann


Wyrzutek: 

 9.Daiso - Charcoal Face Mask - maska do twarzy z aktywnym węglem

Pokazywałam ją TU .  Myślałam, że jakoś się przełamię i dam radę ją zużyć, ale nic z tego. Poza tym, że nie widzę żadnych efektów jej działania to nie mogę znieść tego, że jej odrywanie to istny koszmar i potem cała umywalka jest brudna. Nie. Nie będę się męczyć i całe opakowanie leci do kosza. Szkoda, wielka szkoda.






Znacie któryś z tych kosmetyków?

3 komentarze:

  1. Tak właśnie sobie myślę, że nie chciałabym chyba kosmetyków zielono-herbacianych o zapachu naparu z tejże. Kosmetyczna zielona herbata to jest to :) Właśnie używam antyperspirantu z tej serii a żel mam w zapasie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Kosmetyczna zielona herbata to zapach orzeżwiający i wyjątkowo przyjemny, więc mimo tego, że opijam się zieloną herbatą to jej zapach wolę w kosmetykach:D

      Usuń