czwartek, 18 czerwca 2015

Eveline Cosmetics - Argan&Vanilla Professional- luksusowy krem-serum do rąk i paznokci






Znów kosmetyk z nielubianej przeze mnie serii arganowo-waniliowej od Eveline. Masło do ciała na początku mi sie podobało, ale po drugim opakowaniu chciałam, by jak najprędzej się skończyło. Z balsamem było jeszcze gorzej, a tu teraz mam krem do rąk i nie wiem jak go wykończę, bo nic mi w nim nie odpowiada. Na ´´dzień dobry´´ rozbawił mnie napis jakoby był to kosmetyk luksusowy, bo ja chyba mam inne wyobrażenie o tym co rzeczywiście to znaczy. W każdym bądź razie od razu napiszę,żeby sobie nie zawracać głowy tym kremem. Nie warto.


Opakowanie : nieprzezroczysta ( nie widać ile zużyliśmy!) złoto-czarna tuba, która ma sprawiać wrażenie, że w środku kryje się cudowny eliksir dla dłoni.W zasadzie sam design mi nie przeszkadza i ostatecznie może być.

Zapach i Konsystencja : znacie inne produkty z tej serii? Jeśli nie to spieszę donieść, że mają one wstrętny chemiczny zapach pseudowanilii, którry w kontakcie ze skórą zmienia się w coś jeszcze bardziej ohydnego i niestety intensywnego. Czuć go doskonale jeszcze jakiś czas po posmarowaniu. Nie wiem jak można wyprodukować coś o takim ekhm ´´zapachu´´. Nie chcę sobie nawet wyobrazić by ktokolwiek mógł umyć sie peelingiem z tej serii, wysmarować tym samym masłem lub balsamem i jeszcze na dokładkę sięgnać po ten krem do rąk i położyć się do łóżka. Nasz partner z pewnością nie wytrzymałby tej ´´bomby zapachowej´´. Zresztą spójrzcie na skład :  obecność składnika zapachowego  na drugim miejscu mówi sama za siebie.



Konsystencja jest średnio gęsta o żółtej barwie i krem wchłania się wyjątkowo szybko nie zostawiająć żadnego warstwy ani tłustości co sprawia, że nadawałby się jako krem do biura i torebki. Jednak dla suchych i problematycznych dłoni jest zdecydowanie za słaby. Nie nawilża intensywnie, bo zaraz po umyciu mam wrażenie przesuszenia, a przecież nie mam teraz wielkiego problemu ze skórą dłoni i inne, lżejsze kremy mi odpowiadają! Wygładzenie jest chwilowe i też szybko znika, a wzmocnienia paznokci, zmiękczenia skórek nie zauważyłam, choć jest to obiecywane. Nie wierzę też, że ów krem może redukować przebarwienia i odmładzać, ponieważ nie działa intensywniej niż zwykłe, tanie kremy, ( a niektóre pewnie i nawilżają o niebo lepiej i długotrwale) których mamy zatrzęsienie na półkach w sklepach.

Mimo obecności Rich Nourishing Complex, oleju arganowego, z kiełków pszenicy, kwasy hialuronowego, wyciągu z lukrecji, betainy i d-panthenolu ten produkt nie robi wiele. Mógłby ewentualnie spodobać się tym, którzy nie mają problemów ze skórą rąk i chcą czegoś lekkiego, szybkowchłaniającego się do częstego używania tylko czy dadzą radę udźwignać tę nieprzyjemną, męczącą kompozycję zapachową?


Podsumowując : dużo obietnic, a żadna nie jest spełniona.Na Wizażu ten krem na dobre recenzje dlatego najlepiej przekonać się na własnej skórze, choć osobiście odradzam.


Ocena: 1 / 5

Cena: 100ml / ok. 10zł

Dostępność : Rossmann

Skład: Aqua, Glycerin, Parfum, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-75 Stearate, Ceteth-20, Steareth-20, Sodium Hyaluronate, Propylene Glycol, Glycchiza Glabra Root Extract, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii Shea Butter. Betaine, Triticum Vulgare Germ Oil, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Panthenol, Allantoin, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA, Lillal, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol



A jakie Wy macie zdanie o tym kremie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz