poniedziałek, 22 czerwca 2015

Ferity - Fruity Nail - pachnący lakier do paznokci






Jakiś czas temu był lekki szał na te lakiery i widywałam je wszędzie w prawie każdej gazecie. Postanowiłam, że wypróbuję, bo cena niska, a może to będzie coś fajnego? Wybrałam kolor czarny z srebrną poświatą, który ma pachnieć jeżynami i zastanawiam się,czy producent w ogóle wie jak te owoce pachną, bo nie wydaje mi się, żeby ta chemia pachniała przyjemnie owocami. Wyobraźcie sobie typowy smród lakieru zmieszany z czymś co ma udawać owoce jeżyn... Ohyda! Na całe szczeście ten aromat czuć tylko przy malowaniu i parę minut na paznokciach kiedy są jeszcze mokre. Jednak jako, że główną funkcją miał tu być obiecywany zapach to jestem niezadowolona.

Pędzlek jest malutki, ale co się dziwić skoro lakieru jest tylko 4,2ml co mi akurat wystarczy do nacieszenia się kolorem, a jest on bardzo ładny ( ale ja w ogóle uwielbiam czarny manicure) . Te drobinki są malutkie i niewyczuwalne, a sam lakier nakłada się bez problemu, szybko schnie, nie jest ani za rzadki ani zbyt gęsty.

Główną wadą oprócz niefajnego zapachu jest trwałość,a  właściwie jej brak. Na drugi dzień po pomalowaniu lakier odchodził płatami, a nie robiłam nic co mogło by temu sprzyjać! Nie znoszę tego i myślę, że nawet kioskowe lakiery już tak się nie zachowują. Co to ma w ogóle być?! Pomalowałam nim paznokcie na podróż, a kilka godzin wcześniej musiałam je zmywać i malować na nowo już innym lakierem ( postawiłam na niezawodne Essie Sew Psyched). To chyba najmniej trwały lakier jakiego kiedykolwiek używałam! Jego zmywanie też jest nieco dziwne. Najpierw schodzi czarny kolor i płytka paznokci jest srebrna i tę warst trochę trudniej zmyć, trzeba mocniej potrzeć wacikiem.

To nie jest dobry lakier. Nie pachnie, nie jest trwały tylko jego odcień mi się podoba.

Ocena: 2 - / 5

Cena : 4,2ml / ok. 6 zł

Dostępność : online


Miałyśce jakiś lakier tej marki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz