poniedziałek, 1 czerwca 2015

Lalique - Encre Noire pour Elle





Męska wersja Encre Noire jest świetna bez dwóch zdań i powinna się znaleźć na każdej męskiej półce. Logicznym byłoby spodziewać się, że i damska będzie tak samo dobra, bo jakżeby inaczej? Zdziwił mnie trochę skład, bo wydawał mi się starsznie zwyczajny i coś mnie tknęło, żeby jednak poczekać z zakupem i najpierw dobrze przetestować. Generalnie mam kłopot z tym zapachem. Nie wiem do końca czy mi się podoba i czy jest wart zakupu. Nie ma w sobie nic takiego co by zwracało uwagę, jest przeciętny, na początku nawet nazwałam go ´´nudziarzem´´, ale z drugiej strony nieźle sprawdza się na nieformalne wyjścia, na zakupy i podoba się mojemu mężowi :)

Główne role grają tu ogrodowa, świeża róża z piżmem. Innych składników brak, bo ja absolutnie nie czuję nic ponadto. To poprostu zapach różano-piżmowy, lekko mydlany, niezbyt mocny. To żadne Noir, nie ma w nim czerni, dla mnie ten zapach ma kolor różany lub czerwony. Napewno jest dość elegancki i kobiecy dlatego sprawdzi się na wiele okazji, ale nie spryskałabym nim na ważne wyjście.  W zasadzie sama nie wiem co on nim powiedzieć, bo niczym mnie nie ujął. Jest ładny, ale to za mało. Ja w perfumach szukam czegoś co mnie przyciągnie tak bardzo, że nie będe umiała się oprzeć i przede wszystkim kocham oryginalne, a nawet nieco trudne, kontrowersyjne zapachy. Encre Noire pour Elle w żadnym wypadku taki nie jest.

Najbardziej podoba mi się flakonik, ale ja nie kolekcjonuję flakonów, a zapachy, zresztą sama jego barwa i nazwa wprowadza w błąd tak samo jak w przypadku In Black Jesus del Pozo.

Trwałość i projekcja całkiem dobre. U mnie ok. 6 godzin,a  otoczenie też go czuje. Jako umilacz wiosenno -letni dla miłośniczek aromatu róż i chyba tylko dla nich.

Nuty zapachowe : 

nuty głowy : bergamotka, frezja, ambrette

nuty serca : turecka róża, osmantus, Kephalis

nuty bazy : wetiweria, cedr, piżmo


Ocena : 3 / 5

Cena: 100ml / ok. 130zł

Dostępność : perfumerie online





A co wy sądzicie o tej kompozycji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz