piątek, 5 czerwca 2015

Loreal Professionel - Tecni.Art- Crystal Gloss - spray do włosów zapewniający długotrwały połysk







Nie lubię nabłyszczacy do włosów. Każdy jeden fundował mi mega przetłuszczone, pozlepiane włosy, które owszem połysk miały, ale po godzinie nadawały się tylko do mycia. To samo było u fryzjera kiedy spryskano mi fryzurę takim wynalazkiem i do wieczora włosy szlag trafiał:/ Zresztą mnie nie są potrzebne takie spraye, bo włosy same z siebią lśnią! No, ale kiedy dostałam ten opisywany kosmetyk musiałam sprawdzić jak działa, choć nie za bardzo chciałam i zostawiłam to na dzień kiedy nigdzie nie wychodziłam, więc gdyby pojawił się efekt smalcu na głowie to tragedii by nie było. Muszę przyznać, że nie było tak źle, a wręcz przeciwnie to całkiem dobry produkt z tym, że główną funkcję spełnia raczej słabo.

Opakowanie : puszka typowa dla dezodorantów, ale ma strasznie małą pojemność, bo tylko 100ml, a za taką cenę powinno być 200 lub więcej tym bardziej i podejrzewam, że kosmetyk skończy się szybko.

Zapach i Konsystencja : w czasie spryskiwania produkt trochę śmierdzi, ten aromat jest duszący, można go wytrzymać, ale to dość duży minus. Spray rozpyla się bez problemu równą strugą, nic nie pryska, ani nie ma moczy włosów.

Działanie : nie zauważyłam, aby włosy miały większy połysk niż dotychczas, wyglądają tak samo, różnicy nie ma i niby jest to wada, bo przecież to producent obiecuje najbardziej, nie utrwala też fryzury ( tak ma być)  i nie działa jak lakier. Nie obciąża włosów, nie skleja i jest na nich całkowicie niewyczuwalny, ale robić coś co sprawia, że chyba kupiłabym drugie opakowanie. Otóż po nim włosy dużo mniej mi się puszą, a niestety jest to mój problem mimo, że cały czas dbam o ich nawilżenie i są w dobrej kondycji. Nie znaczy to, że całkowicie puch eliminuje, ale znacznie go ogranicza! Oprócz tego moje długie włosy dużo lepiej się układają, są sypkie i kiedy wyprostuję je prostownicą to wyglądają jak prosto od fryzjera:).

Podsumowując: polemizowałabym z tym, że to spray nabłyszczający i jeśli szukacie czegoś co nada Waszym włosom blask to nie polecam Crystal Gloss w tej roli, ale jako anti frizz i kosmetyk´´ pod prostownicę´´´.


Ocena : 4 / 5

Cena: 100ml /ok. 50zł

Dostępność : salony fryzjerskie i online


Słyszałyście o tym produkcie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz