środa, 17 czerwca 2015

Nuxe - Merveillance expert enriche - odżywczy krem przeciw utrwalonym zmarszczkom do cery suchej i bardzo suchej







Jeśli miałąbym wskazać ulubione kremy do twarzy to byłyby nimi te od Nuxe z serii Merveillance i to zarówno wersja do cery normalnej jaki i ta do suchej i bardzo suchej co jest tym dziwne, że na ogół uciekam jak najdalej od kosmetyków przeznaczonych do tego typu cery, bo widzą mi się jako tłuste zapychacze, które się nie wchłaniają i często mają upchaną w sobie parafinę, która ma niby dawać super nawilżenie. Natomiast ten odżywczy krem, który dziś Wam prezentuję jest poprostu świetny i gorąco zachęcam, abyście się same o tym przekonały :)

Opakowanie: plastikowy słoiczek. Jako, że wolę je od tubek, a w dodatku plastik jest lekki i z tego powodu mogę ten krem zabrać w podróż to dla mnie dodatkowy plus.



Zapach i Konsystencja: jeśli miałyście przyjemność używać jakiegoś produktu Nuxe to wiecie, że pachną one dość intensywnie jakby ziołami i wielu osobom te aromaty bardzo się podobają. Ja też nie będę narzekać.Ten krem pachnie właście ziołowo z nutką herbacianą co jest wyjątkowo przyjemne dla nosa, ale zapach nie jest mocny i na szczęście nie czuć go za bardzo na twarzy.  Jeśli spojrzymy na otwarte opakowanie to widzimy, że kosmetyk jest dość gęsty, zwarty i ubity. Nie wyleje się nawet postawiony do góry nogami. Nabierając na palec przypomina mi masło wyjęte godzinę wcześniej z lodówki.




Działanie: to krem, który ma działać przeciw już utrwalonym zmarszczkom,więc podejrzewam, że większości z Was nie zainteresuje. Ja także nie mam zmarszczek, ale stosuję takie kremy prewencyjnie i wiem, że krzywdy mi nie zrobią. Nie wierzę też w  historie, że skóra może się przekarmić i rozleniwić. Nie może, bo takie kremy działają przede wszystkim mocno nawilżająco i odżywczo i nie ma w nich niczego takiego co by mogło skórze bez zmarszczek zaszkodzić. Oczywiście nie sięgam po kremy dla pań 40+, bo na to mam jeszcze czas. Ten krem nie ma zaznaczonej różnicy wieku, więc każda z nas może go używać, a warto, bo genialnie wygładza już od pierwszego użycia! Naprawdę jestem zdziwona tym bardziej, że to wygłądzenie idzie w parze z solidnym nawilżeniem i odżywieniem i to na długo. Jako, że ja używam go tylko wieczorem przed snem to rano budzę się z wypoczetą cerą o poprawionym kolorycie, a niewiele kremów mi to zapewnia. Tu zdecydowanie widzę rezultaty. Muszę koniecznie dodać też, że mimo tego, że to nie jest kosmetyk do rodzaju mojej cery i obawiałam się, że będzie ona po nim tłusta to tak nie jest! Fakt, że krem nie matuje, ale nie jest ciężki, twarz się po nim nie lepi i nie świeci i co ważne nie zapycha porów. Nie skłamię jeśli napisze, że cera po tym kremie poprostu wypoczywa i relaksuje się.

Podsumowanie: nie ma w nim żadnych wad. To jak dla mnie jeden z najlepszych kremów do stosowania na noc ( choć można też na dzień) . Napewno zagości u mnie ponownie.


Ocena : 5 / 5

Cena: 50ml / ok. 80zł

Dostępność : apteki

Skład: Aqua, Rubus Idaeus ( Raspberry) Fruit Water, Rosa Moschata Seed Oil, Glycerin, Persea Gratissima ( Avocado) Oil, Arachidyl Alcohol, Butyrospermum Parkii ( Shea) Butter, Corylus Avellana ( Hazel) Seed Oil, Pentaerythrityl, Distearate, Dicaprylyl Carbonate, Caprylic / Capric Triglyceride, Parfum, Behenyl Alcohol, Hydroxyethyl Urea, Albizia Julibrissin Bark Extract, Lauroyl Lysine, Dimethicone, Tocopherol, Arachidyl Glucoside, Acrylates C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprloyl Glycine, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Sodium Stearoyl Glutamate, Rosa Canica Fruit Oil, Dehydroacetic Acid, Phenoxyethanol, Sodium Glocnate, Xanthan Gum, Dimethicone Crosspolymer, Benzyl Alcohol, Ammonium Lactate, Hemerocallis Fulva Extract, Geranylgeranylisopropanol, Sodium Benzoate


A Wy znacie produkty z linii Merveillance?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz