wtorek, 7 lipca 2015

Bell - Gel 4D - Caffe Latte nr 05 i 01






Kolejne dwa lakier z linii Gel 4D. Tym razem smolista czerń 05 i jak ja to nazywam ´´korektorowa´´ biel 01. Oba kolory w 100% moje, bo albo używam ich razem w różnych kombinacjach. Dziś na przykład tak jak widzicie na fotce :)


Pisałam już o lakierach Bell Gel 4D i te też muszę pochwalić, bo są świetne i nie znajduję w nich żadnej wady. Spłaszczonym pędzelkiem maluje się szybko i co ważne szczególnie w przypadku ciemnych odcieni lakier nie spływa po płytce i nie brudzi skóry wokół co zawsze doprowadza mnie do szału:). Schną szybko porównywalnie z lakierami np. Rimmel.

Biel i czerń są intensywne już po pierwszej warstwie i jeśli ktoś nie chce nie musi dodawać drugiej, choć ja i tak to robię. Nie ma żadnych smug co jest szczególnie ważne i zdaża się w przypadku białych odcieni. Poprostu te lakiery są tak fajne w obsłudze, że aż chce się nimi malować i w dodatku dają świetne, lekko żelowe wykończenie z połyskiem co jest najbardziej widoczne u czerni.



Trwałość nie dorówna oczywiście pradziwemu manicure żelowemu, nie ma co się łudzić, bo nawet sławny żelowy Top Coat Sally Hansen tego nie zmienia i po 3-4 dniach ( u mnie) trzeba sięgnąć po zmywacz, a z samym zmyciem nie ma żadnego kłopotu, choć ta czerń troszeczkę się rozmazuje, ale jeszcze nie miałm czarnego lakieru, który by tego nie robił.


Warto te lakiery wypróbować. Naprawdę! Paleta jest ciekawa, cena niska, więc nie czekajcie tylko lećcie je kupić! 


Ocena : 5+ / 5

Cena: 8g / nie wiem

Dostępność: dostałam


Jak Wam się podobają te kolory?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz