piątek, 3 lipca 2015

Etude House - Baker Powder - Pore Cleanising Foam - głęboko oczyszczająca pianka do mycia twarzy







Ten kosmetyk zauważyłam na Wizażu i polecano go jako genialny zmywacz makijażu w szczególności podkładu i filtrów. Nie wahałam się ani chwili i kupiłam, bo i tak uwielbiam azjatyckie (szczególnie koreańskie i japońskie) kosmetyki, więc prędzej czy później i tak bym tę piankę kupiła buszując jak zawsze po Ebayu :). Jak się sprawuje? Tak dobrze, że dopóki będzie dla mnie łatwo dostępna tak długo będę jej używała!

Opakowanie: ładna graficznie tubka, choć niestety nieprzezroczysta

Zapach i Konsystencja: bardzo podoba mi się zapach tego produktu. Pachnie delikatnie jakby czystością, świeżością z dodatkiem nuty cytrusowej, ale napewno nic tu nie przypomina płynów do czyszczenia lub innych chemicznie cytrynowych detergentów. Konsystencja z kolei to niezupełnie pianka, a gęsty, biały krem, który przywodzi mi na myśl emulsję do mycia twarzy Avon Anew Aqua Youth i tak samo mocno się pieni. Potrzeba naprawdę niewielkiej ilości produktu, aby umyć całą twarz co czyni go bardzo, bardzo wydajnym.



Działanie: producent nie kłamie! Ta pianka rewelacyjnie oczyszcza skórę z podkładów, tłustych kremów, filtrów i to tak dobrze, że użyty potem płatek nasączony micelem jest zupełnie czysty,a skóra nie przesuszona, nie ma mowy o ściągnięciu aczkolwiek chyba najbardziej zadowolone z tego specyfiku  będą posiadaczki cery skłonnej do przetłuszczania i powstawania wyprysków. Nie jest to kosmetyk do usuwania makijażu oczu i o tym trzeba pamiętać.

Podsumowując: zdecydowanie godny polecenia produkt przydatny wszystkim, którzy tak jak ja nie wyobrażają sobie usuwania makijażu bez użycia wody. Fakt, że dostępność jest ograniczona, ale warto się wysilić i poszukać.

Ocena: 6 / 5

Cena: 170ml / ok. 35zł

Dostępność : m.in Ebay


Słyszałyście o tym produkcie?

4 komentarze:

  1. Jeszcze o nim nie slyszałam ale wygląda BARDZO kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić szczególnie jeśli dotychczas żaden kosmetyk nie domywal twarzy z podkładu, a olejków nie chcemy używać do mycia twarzy.

      Usuń
  2. Uwielbiam pianki do mycia, ale tej jeszcze nie miałam. Chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w zasadzie pianka nie jest, bo nie ma piankowej konsystencji:)

      Usuń