wtorek, 14 lipca 2015

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Lirene - Stop Suchości - krem do stóp 10% Urea






W poszukiwaniu kremu do stóp udałam się do pobliskiego Rossmanna, który słynie z tego, że jest w nim o wiele mniej produktów niż w innych sieciach tych drogerii, nowości albo się nie pojawiają albo z opóźnieniem i generalnie nic w nim nigdy nie ma. Jak się spodziewałam wybór kremu do stóp był ograniczony i na półce były jedynie kremy z linii Lirene i chcąc nie chcąc musiałam jakiś wybrać, bo nie mogę sobie pozwolić na nieposmarowanie stóp wieczorem z powodu tego, że są one suche. Wybrałam wariant do skóry suchej i żałuję, bo to nie jest dobry produkt!

Opakowanie : zwykła, biało-niebieska tubka, w dodatku nieprzezroczysta, jednak to tylko krem do stóp, więc bardziej liczy się tu działanie.

Zapach i Konsystencja: wielki plus, że krem nie pachnie cytrynowo ani miętowo, bo takich zapachów w kremach nie znoszę. Jego aromat jest delikatny, jakby kremowy i nie utrzymuje się na skórze. Konsystencja z kolei jest bardzo lekka, praktycznie w ogóle nie tłusta. Krem nałożony nawet w dużej ilości wchłania się bardzo szybko nie pozostawiając po sobie żadnej warstwy tylko niestety przekłada się to na działanie, a w zasadzie jego brak...




Działanie: mimo tego, że jest tu mocznik w 10% stężeniu to praktycznie tego nie czuć. Krem moich stóp nie nawilża prawie wcale, bo kiedy nasmaruję je wieczorem to rano już są suche i w ciągu dnia kiedy mam choćby chwilę czasu to muszę koniecznie ponawiać aplikację, a przecież nie o to chodzi!  Nie mam jakiegoś ogromnego problemu ze skórą stóp oprócz tego, że bardzo lubi się ona przesuszać i mało co na to pomaga, a ten krem to takie zwykłe mazidło na którym nie mogę polegać. Stop Suchości brzmi w tym wypadku wyjątkowo głupio...

Podsumowując: jestem zła na siebie, że wydałam pieniądze na ten kosmetyk. Drugi raz tego błędu nie popełnię!


Ocena: 1 / 5

Cena: 75ml/ ok.12zł

Dostępność Rossmann


Znacie kremy do stóp z tej serii?

2 komentarze:

  1. Nie miałam tego kremu. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tego się spodziewałam, bo nie lubię produktów Eris.

      Usuń