piątek, 10 lipca 2015

Toni&Guy- Casual- spray na bazie soli morskiej







W sezonie letnim jestem uzależniona od sprayów z solą morską , bo moje z natury falowane włosy świetnie się po takim produkcie układają , a ponadto taki styl bardzo mi pasuje. Jak narazie nic nie pobiło sprayu z solą od Balmain, ale drugi na liście jest ten od Toni&Guy kupiony przeze mnie raczej bez większej nadzieji, ot dlatego tylko, że w Rossmanie był jedynie on i spray marki Schwarzkopf z serii Styliste Utime, który też napewno wypróbuję. Nie znam marki Toni&Guy, nie wiedziałam czego się spodziewać, więc wzięłam na początek mniejszą pojemność 75ml, która pewnie i tak starczy mi na długo.


Opakowanie: niebieskawo-zielona buteleczka ze sprayem. Niestety nieprzezroczysta. W mini wersji zmieści się nawet do małej torebki.

Zapach i Konsystencja: zapach jest przyjemny, delikatny, niezbyt czuję go na włosach co uważam za plus, bo nie miesza się z perfumami. Konsystencja jest typowa dla takich produktów, czyli bezbarwna woda.

Działanie: używam tego sprayu po umyciu i nałożeniu pianki. Spryskuję kilka razy po czym ugniatam włosy i pozwalam im naturalnie wyschnąć. Bardzo cieszy mnie to, że ów spray nie skleja włosów, bo nie jest to niestety regułą i miałam już spraye z solą, które mocno sklejały robiąc na głowie coś podobnego do spryskania całej głowy kiepskiej jakości lakierem. Rano moje długie włosy są pięknie pofalowane jakbym właśnie co wykąpała się w morzu i wysuszyła je na słońcu. Są lekkie, puszyste ( ale nie napuszone!), lśniące i taki stan utrzymuje się całe dwa dni, bo potem oczywiście muszę je umyć. Spray nie zawiera alkohoul i nie przesusza włosów, , jednak nie radzę sięgać po ten kosmetyk codziennie szczególnie w przypadku włosów suchych i zniszczonych.

Nie gwarantuję też, że u Was spisze się tak samo wspaniale i będziecie cieszyć się pięknymi falami jak australijska surferka wszak każdy ma inny rodzaj włosów:) Ja wiem, że kupię ten spray jeszcze nie raz!




Ocena: 5 + / 5

Cena: 75ml / 13zł

Dostępność: Rossmann

Używałyście tego sprayu?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz