poniedziałek, 20 lipca 2015

Wibo - Leather Nail Polish - lakier imitujący efekt skóry nr 3







Lakier  ´´podkradłam´´ mojej Mamie, bo raz, że bardzo spodobał mi się jego odcień, a dwa, że efekt skóry to coś nowego i nigdy wcześniej się z tym nie spotkałam. Lakiery Wibo lubię, chętnie kupuję i wiedziałam, że się nie zawiodę.

Pierwsza rzecz to kolor. Uwielbiam takie odcienie niezależnie od pory roku zresztą w ogóle lubię manicure w ciemnych barwach, chociaż czasem sięgnę też po jakiś mocno kolorowy lakier, czemu nie? Nr 3 to odcień czerwonego wina. Jest ciemny, głęboki i intensywny. Nie sposób go nie zauważyć. Pędzelek jest lekko spłaszczony i maluje się nim wygodnie, szczególnie, że również sam lakier ma odpowiednią konsystencję, choć i tak trzeba uważać, aby nie pobrudzić sobie skóry jak to czasem bywa w przypadku ciemnych lakierów. Ogólnie jednak pod względem technicznym nic mu nie zarzucę.

Czas schnięcia jest taki sam jak w przypadku innych lakierów, a obiecywany efekt skóry rzeczywiście się pojawia kiedy lakier całkowicie wyschnie. Prezentuje się ciekawe, jest przez to matowy i chropowaty w dotyku (co pewnie nie wszystkim przypadnie do gustu), ale nie polecam nakładania na niego żadnego top coatu, bo tytułowy efekt od razy znika! Zaskoczyło mnie to bardzo i uważam to za wadę, bo ja jednak muszę czymś każdy lakier zabezpieczyć. Generalnie jednak myślałam, że efekt skóry będzie bardziej widoczny i intensywniejszy. Szkoda.

Trwałość bez zmian. 3 dni i do zmycia, przy którym musiałam się trochę namęczyć, bo lakier kleił się do wacika. Nie obyło się też bez tarcia.

Z powodu tego świetnego koloru daje 4 gwiazdki, ale myślę, że była to jednorazowa przygoda z tym lakierem i chyba już do niego nie wrócę.

Ocena : 4 / 5

Cena : 8,5 ml / ok. 7zł

Dostępność: Rossmann

Miałyście lakier z tej serii?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz