piątek, 31 lipca 2015

Zużycia miesiąca - lipiec 2015


Nie byłam pewna, czy w tym miesiącu uda mi się coś zużyć,a jednak tak, choć nie jest tego dużo, ale zawsze to coś:)




1. Oceanic - Oillan Baby - 3w1 szampon,żel do kąpieli i pod prysznic od pierwszych dni życia

Bardzo dobry produkt, ale straszliwie niewydajny! Starczy mi na 3 tygodnie mycia Małego, choć i tak używałam go zmiennie z innym żelem. Dawno nie miałam tak szybko znikającego żelu do mycia i za to ogromny minus. Niestety z tego też względu nie zagości u mnie ponownie.

To bezbarwny, bezzapachowy, strasznie lejący żel ( tubę koniecznie trzeba od razu zamknąć, bo się z niej wylewa). Bardzo łagodny zarówno dla ciała malucha jak i skóry głowy. Nalany do wanienki dobrze się pieni, ale nie zawiera SLS, SLES, parafiny, PEG i parabenów.Nie wysusza skóry i akurat w przypadku Małego mogę obyć się bez codziennego smarowania, a skóra i tak jest gładka i nawilżona sama w sobie. Do mycia włosków rówież jak najbardzej się nadaje.

Fajny, godny polecenia produkt, ale producent powinien koniecznie popracować nad jego wydajnością i przelać go do butelki z pompką!.

Ocena : 4 /5
Cena: 200ml / ok. 20zł
Dostępność: apteki

2. Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris- Lirene- STOP SUCHOŚCI-krem do stóp

Pokazywany TU . Cieszę się niezmiernie, że udało mi sie to ´´coś´´ skończyć. To bubel, poprostu bubel. Nigdy więcej!


3. Vichy-woda termalna

Tę mini wersję dostałam w aptece w zestawie z innymi mini produktami Vichy. Zużyłam ją do mycia i odświeżania buzi moich dzieci i spisała się świetnie. Łagodzi lekkie podrażnienia, nawilża i odświeża, a w dodatku spray się nie zacina co zdarzyło mi się już w wodach termalnych Iwostin i Avene. Poprostu wart kupienia kosmetyk do codziennego użytku i dla siebie i dla dzieci. Zakupiłam już dwa pełnowymiarowe butelki.

4. Alterra-olejek do masażu Migdały&Papaja

To już któreś opakowanie z rzędu tego olejku i niezmiennie jestem zachwycona! Nie będę się powtarzać, bo możecie przeczytać o nim na blogu. Na pewno kupię ponownie! Rewelacja!

5. Dax Cosmetics- Perfecta- SPA- Domowy pedicure- maska/serum do stóp i wulkaniczny peeling do stóp

Szukając w Rossmanie peelingu do stóp natrafiłam na promocję tego zestawu w saszetce. Nie obiecywałam sobie wiele, bo jestem sceptycznie nastawiona do takich duetów i rozmyślałam, który będzie tym lepszym, a który gorszym. Okazało się, że peeling jest bardzo fajny i szkoda, że nie da się go kupić osobno, w tubie, a maska niestety jets beznadziejna.

Peeling: jest drobnoziarnisty o ciekawym aromacie. Nakładamy go na lekko wilgotne stopy i masujemy po czym spłukujemy. Moja sucha i wymagająca skóra jest bardzo gładka, martwy naskórek usunięty. O to dokładnie mi chodziło. Sam peeling jest dość mocny i właśnie takie lubię. Starczył mi na 2 razy.Należy mu się 5!

Maska/serum: biały, dość rzadki krem, który aromatem przypomina mi cynamom w jego kosmetycznej wersji. Wmasowujemy go  stopy i zostawiamy. Niestety jego działanie jest nikłe, a przynajmniej u mnie. Prawie nie nawilżył, nie wygładził nie odżywił. Nawet nie wiem co w ogóle zrobił, bo stopy prezentowały się tak jakbym po peelingu niczego więcej nie użyła, a na to nie mogę sobie pozwolić. Dla mnie zbędny kosmetyk, choć starczył na ok. 5 razy.

Ocena za peeling : 5 / 5, za maske: 1 / 5

Cena: 2x6ml / w promocji zapłaciłam 1,60zł

Dostępność: Rossmann


6. Vichy-Ideal Soleil- mleczko po opalaniu do codziennej pielęgnacji

To 100ml opakowanie było gratisem przy zakupach w aptece. Zużyłam je do nawilżania całego ciała po wieczornych kąpielach i muszę powiedzieć, że chętnie zaopatrzyłabym się w pełnowymairową tubę, bo to świetny kosmetyk na lato!

Jest to lekka emulsja, która szybko się wchłania, nie jest w ogóle tłusta, więc śmiało możemy nakładać ją także w czasie dnia. Moja skóra była po niej mocno nawilżona, wręcz nawodniona, gładka i elastyczna i taki stan utrzymywał się jeszcze wiele dni. Jedyne co mi nie pasuje do zapach. W zasadzie nie wiem jak go określić. Jest dziwny, jakby plastikowy, dla mnie nieładny, ale dało się go znieść ze wzlędu na rewelacyjne działanie pielęgnacyjne. Zaopatrzcie się w nie nie tylko na wakacyjny wyjazd!

Ocena: 5 / 5









Znacie coś z mojego denka?

1 komentarz: