poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Bell - Fasion Colour








Jeśli wiecie jaki ten kolor ma numerek to piszcie koniecznie, bo ja dostałam go bez żadnego oznaczenia i nie umiałam nigdzie go znaleźć:/

Mam dwa lakiery z tej serii : ten różowy ( na fotkach widać go jako czerwień, ale to róż, taki cukierkowy róż) oraz mocną brzoskwinię i mimo, że normalnie nie kupiłabym takich kolorków to te na lato mi się podobają, a ja do wszelakich róży jestem nastawiona negatywnie.

Kryją już po jednej warstwie i mają bardzo fajny połysk, ale najfajniejsza jest w nich konsystencja i łatwość malowania! Naprawdę nawet te z was, które nie malują zbyt często paznokci i nie wychodzi im to dobrze nie będę tu miały problemów. Lakier nakłada się wyjątkowo wygodnie i przede wszystkm szybko! Czas schniecia jest optymalny, napewno nie dłuższy niż zwykle.

Trwałość to równe 3 dni i dla mnie to normalka, nie zaniżę przez to oceny, bo to naprawdę świetne lakiery, cała paleta ma takie barwy, które chętnie bym u siebie widziała.

Nie zastanawiajcie się tylko lećcie po jakiś fajny kolorek z serii Fashion Colour!

Ocena: 5 / 5

Cena: 11g /  ?

Dostępność: nie wiem, dostałam


Jak Wam się podoba ten kolor?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz