poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Indola -Pure Detox Shampoo - szampon oczyszczający







Wyjeżdżając do Polski zrobiłam listę kosmetyków, które są mi absolutnie niezbędne i jednym z nich jest szampon głęboko oczyszczający. U siebie w domu mam jeszcze pokazywany Wam Paul Mitchell TU

Zdecydowałam się na taki szampon nieznanej mi marki Indola przede wszystkim za dobrą cenę, bo 300ml kosztowało niecałe 20zł. W ogóle polecam używanie takich oczyszczających szamponów raz w tygodniu, bo zmywają one wszystkie zanieczyszczenia, sebum, kosmetyki do stylizacji, a później nałożona maska lepiej działa.

Opakowanie:  butelka zaopatrzona w korek typu ´´klik´´. Duży plus za to, że jest przezroczysta!

Zapach i Konsystencja: szampon jest bezbarwny i pachnie bardzo delikatnie kosmetycznie, świeżo z lekko owocową nutą. Ten aromat jest niewyczuwalny na włosach. Sama konsystencja jest średnio gęsta, dość nawet lejąca, ale bez przesady. Szampon dobrze się pieni i tak samo spłukuje.

Działanie: nie uważam, aby był to szampon lepszy od wspomnianego Shampoo Two Paula Mitchella, a to z tego powodu, że tamten zostawiał włosy rzeczywiście mocno oczyszczone, aż skrzypiące i czuć było, że usunął wszystkie pozostałości tego co wcześniej na włosy nałożyłam. Tu tego uczucia nie mam. Włosy w czasie mycia nie skrzypią, zachowują się tak jakbym wymyła je zwykłym codziennym szamponem. Potem i tak nakładam odżywczą maskę, ale po szamponie Mitchella włosy były lekkie, zwiewne i ta czystość była odczuwalna, tu mi tego brakuje aczkolwiek włosy są świeże, czyste, ale mam wrażenie, że podobny efekt uzyskuję myjąc je normalnym szamponem. Nie sprawia on też, że włosy są dłużej świeże, ale o to pretensji nie mam, bo żaden szampon mi tego nie zapewnia.

Podsumowując: dośc dobry szampon oczyszczający, ale znam lepsze. Ten można kupić ze względu na dobrą cenę. Ja jednak po skończeniu butelki zdecyduję się na inny.

Ocena:4 - / 5

Cena: 300ml / kupiłam za 19,90zł

Dostępność: kupiłam na estelia.pl


Używacie szamponów oczyszczających?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz