poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Melkior - Nail Lacquer - Wild Love






Marka Melkior kompletnie nic mi nie mówiła. Nigdy o niej nie słyszałam i kiedy dostałam ten lakier pomyślałam, że owszem kolor jest ciekawy, ale to przecież nie wszystko! Poszperałam trochę i odkryłam, że to firma z Rumunii  ( ale lakier jest wyprodukowany w Stanach) mająca w ofercie szeroką gamę produktów do manicure, a także do makijażu. Nie wiem czy jej produkty można dostać stacjonarnie, a póki co zachęcam do zapoznania się z nią TU.

Nazwa mojego odcienia to Wild Love. To wiśniowy bez jakichkolwiek drobinek o ładnym połysku. W ogóle ten kolor jest uniwersalny i nadaje się na każdą okazję i za to go lubię. Wielkie brawa za rewelacyjną konsystencję i pędzelek, dzięki którym lakier nakłada się bardzo szybko i sprawnie bez smug, mazania czy brudzenia. I była by to świetna propozycja na szybko, ale mam co do tego wątpliwości, ponieważ wydaje mi się, że czas schnięcia jest o kilka minut dłuższy niż zazwyczaj. Po 5 minutach lakier w dalszym ciągu był miękki i przypadkowo go uszkodziłam, więc musiałam nowa malować paznokcie tam, gdzie była tego potrzeba. Dla mnie to minus, bo mam czas robić manicure tylko wieczorami, kiedy dzieci śpią i chcę,żeby lakier wysychał i twardniał najszybciej jak się da i wiele to robi.Ten może nie schnie bardzo długo, ale mógłby szybciej.

Szkoda tylko, że trwałość nie jest większa, bo paznokcie pomalowane w piątek rano już w niedzielę nosiły ślady odprysków i musiałam to zamaskować, bo nie mogłam w tej chwili zmyć lakieru całkowicie. Niby jest to minus, ale nie znam lakieru, który jest naprawdę super trwały, bo nawet Essie nie wytrzymuje u mnie dłużej niż 4 dni.

Ta czy inaczej uważam, że z warto przetestować Nail Laquer. Z pewnością wybierzecie ciekawy kolor dla siebie!

Ocena : 4+ / 5

Cena: 15m / 26zł

Dostępność: strona marki


Znacie te kosmetyki? Co sądzicie o tym kolorze?

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny kolorek. Nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy .

    OdpowiedzUsuń