wtorek, 15 września 2015

Bioderma -Sebium H2O- oczyszczający płyn micelarny







Kosmetyk kultowy znany chyba wszystkim. Używają go też znane modelki, celebytki i wszyscy się nad nim rozpływają, że nie ma niczego lepszego. Jako, że wersja do cery wrażliwej ( czerwona zakrętka) mi nie pasowała to postanowiłam kupić odpowiednią dla swojej cery, a że w pobliskiej aptece trafilam na promocję dwupaka za cenę jednej butelki, więc mam ogólem 1litr micela. Czy było warto? Mówiąc szczerze nie wiem czym tu się zachwycać. Micel jak micel. Znam inne, które działają dokładnie tak samo. Skończę te dwie butelki i nie sądzę, żebym już do tego produktu wróciła, ale po kolei:


Opakowanie: mam wersje 500ml w dużej butelce. Na podróż jest za duża , więc muszę się spieszyć z użyciem i mam nadzieję, że tę drugą butlę uda mi się szybko wykończyć, bo nie chcę jej brać do walizki.


Zapach i Konsystencja: niebieska woda o lekko alkoholowym aromacie.

Działanie: stosuję ten płyn do demakijażu i jako tonik po umyciu twarzy żelem.

demakijaż: płyn ma usunąć tusz, cienie, liner i szminkę i dokładnie to robi. Nie rozmazuje makijażu, a poprostu go rozpuszcza, bez pozostawiania efektu ´´pandy´´. Radzi sobie nawet z  mocną, trwałą szmink, a przy tym jest delikatny. Jako płyn do demakijażu jest jak najbardziej godny polecenia, aczkolwiek u mnie działa tak samo jak każdy inny tego typu produkt,więc nie widzę sensu przepłacać.

tonik: tu nie widzę jakiegokolwiek działania. Owszem, płyn odświeża i przygotowuje na aplikacje kremu, ale nie robi nic więcej. Ma ponoć usuwać niedoskonałości i im przeciwdziałać tylko, że niczego takiego nie zauważyłam, a przez tutejszą wodę niestety mam mały problem z zaskórnikami zamkniętymi i musiałam sięgnać po Skinoren.  Natomiast płyn rzeczywiście usuwa ewentualne resztki podkładu i doszczycza skórę nie podrażniając i nie wysuszając jej. Jednak tu znowu rewelacji nie ma, inne micele sprawują się dokładnie tak samo.


To dobry produkt, ale dla mnie żaden fenomen. Nie rozumiem jego sławy. Zwykły micel apteczny.

Ocena: 4+ / 5

Cena: za 2x500ml zapłaciłam 56zł

Dostępność: apteki

Skład: Aqua, PEG-6 Caprylic / Capric Glycerides, Sodium Citrate, Zinc, Gluconate, Coper Sulfate, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides, Propylene Glycol, Citric Acid, Disodium EDTA, Cetrimonium Bromide, Fragrance


A co Wy sądzicie o Sebium H2O?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz