piątek, 18 września 2015

Dsquared2 - Potion for women





Od jakiegoś czasu zauważyłam, że robię się wybredna pod względem zapachów. Prawie nic mi nie pasuje, kręcę nosem, marudzę, a jedyne perełki bliskie mojej duszy odnajduję w niszy.  Pamiętam, że jakiś czas temu poznałam męską wersję Potion, ale chyba nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia, bo... kompletnie nie pamiętam jak pachnie. Wiem natomiast, że od damskiej będe się trzymała z daleka. Na zawsze. 

Nie mogę uwierzyć, że w tym ładnym flakoniku zamknięto aromat jeżynowo-jagodowego szamponu. Jeśli znacie Amethyst Lalique to już wiecie jak pachnie Potion. Dla mnie te dwie kompozycje w zasadzie się nie różnią i obu ich szczerze nie lubię. Nosząc Potion czułam się jakbym wylała na siebie właśnie jagodowy szampon i wymyła się toaletowym mydełkiem. Nutą dominującą są tu dość sztuczne jeżyny i mydełkowe piżmo. Coś musi być jednak jeszcze, bo skład jest interesujący przecież! No nic. Kompletnie nic. Zresztą nawet nie mam się nad czym rozwodzić, bowiem cały ten jeżynowy szamponik ulatuje ze mnie w mig i po 2 godz kompletnie nic na sobie nie czułam, a dodam, że wcześniej spryskałam się hojnie!

Jaki z tego wniosek? Ano taki, że to w mojej opinii zapach kompletnie niedopracowany. Zero w nim kobiecości, zmysłowości, tajemnicy. Jest prosty do bólu i mało oryginalny. Nie chcę czymś takim pachnieć i wpisuję go na osobistą listę zapachowych ´´antyzapachów´´.

Wypróbujcie jedynie jeśli lubicie Amethyst i mydełkowo jagodowe klimaty. 






Nuty zapachowe:

nuty głowy: skórka bergamotki, jeżyny,fiołek

nuty serca: płatki róży, jaśmin, konwalia, rabarbar

nuty bazy: białe piżmo, piżmo,bursztyn, paczula, wanilia





Ocena: 1 / 5

Cena: 100ml / ok. 150zł

Dostępność: perfumerie online


A jak Wy odbieraccie Potion?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz