środa, 23 września 2015

Iwostin- Perfectin Re-Liftin-profesjonalny peeling na noc dla skóry dojrzałej






Interesował mnie ten peeling od dłuższego czasu i postanowiłam sobie go sprawić kiedy zawitam do Polski. Są 3 warianty do wyboru: przeciw niedoskonałości dla cery tłustej i mieszanej, do skóry dojrzałej i na przebarwienia. Szkoda, że nie zdecydowałam się jednak na ten do skóry tłustej, bo odkąd tu przyjechałam walczę z zamkniętymi zaskórnikami i nie wiem czym są one spowodowane. Z drugiej strony jednak im dłużej używam wersji Re-Liftin tym bardziej wątpię w jej działanie. Obecnie mija 3 miesiąc regularnego używania, a ja nie widzę absolutnie żadnych rezultatów  i wiem, że kolejnego opakowania napewno już nie kupię. Zresztą i tak uważam, że dla skóry dojrzałej ( 40letniej) ten produkt będzie za słaby i śmiało można z niego korzystać wcześniej i nie bać się, bo krzywdy napewno nie zrobi.  Póki co jednak jestem rozczarowana i to mocno.


Opakowanie: szklana buteleczka z pipetką, która dozuje tyle ile trzeba. Nie mam się do czego przyczepić.




Zapach i Konsystencja: bezbarwny i bezzapachowy dość lejący płyn.





Działanie: peeling używamy na noc pod swój ulubiony krem ( niekoniecznie z tej samej linii, choć dobrze by było) . Najpierw stosujemy go codziennie przed 2 tyg, a następnie co 1-2 razy w tygodniu pamiętając by w dzień smarować twarz kremem z filtrem.

Stosuję się do tych zaleceń i nie zauważyłam nic. Kompletnie nic. Fakt, że zmarszczek nie mam i moja cera wygląda młodo, ale moim zdaniem peeling w ogóle nie złuszcza naskórka, nie wygładza. W trakcie nakładania nie ma  szczypania, jest on niewyczuwalny na skórze i nie pozostawia  filmu, nie podrażnia w żadnej sposób, nie powoduje zaczerwienienia.  Momentalnie się wchłania nie nawilżając skóry, bo moja była matowa i lekko ściągnięta także naprawdę warto wklepać potem krem na noc. Jednak po 3 miesiącach powinnam już coś zaobserwować, a tymczasem mam wrażenie smarowania skóry bezbarwną mazią, która nic nie robi.

Niby w składzie jest 7% kwas laktobionowy,Actopontine i Reginine tylko co z tego? Naprawdę nie znoszę kosmetyków po których nie ma żadnego rezultatu i żałuję wydanych pieniędzy na ten peeling. Oczywiście dokończę buteleczkę i poinformuję Was, jeśli coś się zmieni aczkolwiek nie wydaje mi się, że jakieś zmiany będą. Osobiście nie polecam.

Ocena: 1+ / 5

Cena: 30ml / ok.40zł

Dostępność: apteki

Używałyście tych peelingów Iwostin?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz