wtorek, 1 września 2015

Lakier Mini Virtual Winter







Lakier kupiła moja Mama w małej drogerii. Od razu spodobał mi się ten kolor metalicznej ciemnej zieleni i choć pędzelek w tak małej buteleczce jest równieniż mini to maluje się nim nadzywczaj dobrze. Dwie warstwy spokojnie wystarczą do uzyskania nasyconego koloru. Czas schnęcia również optymalny. Niestety trwałość już nie zachwyca, bowiem po dwóch dniach lakier wyraźnie ścierał się, a przy takim intensywnym odcieniu było to zauważalne. Szkoda, wielka szkoda, bo sam kolor jest cudny i właśnie dlatego chyba przymknę oko na beznadzieją trwałość i będę go nosić szczególnie jesienią.

Z tego co przeczytałam paleta kolorów wynosi ok. 40 odcieni, ale te lakiery znajdziecie raczej w małych drogeriach. Ja sama rozejrzę się jeszcze za nimi w pobliżu, bo interesują mnie pozostałe ciemne barwy. Niestety nie wiem jaki mój kolor ma nr, bo nie ma takiego info na buteleczce i jak dowiedziałam się inne dziewczyny też miały taki problem.

Jeśli gdzieś się natkniecie na Mini Virtual Winter to zachęcam do wypróbowania. Za tak niską cenę warto.

Ocena: 4- / 5

Cena: 5ml / ok. 3zł

Dostępność: małe drogerie, bazary


Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz