poniedziałek, 21 września 2015

May to Be Cosmetics- Las Vegas Glam&Shine-lakier o przedłużonej trwałości nr 607







Lakiery kupiony zupełnym przypadkiem w ramach akcji odwiedzania małych drogerii, gdzie nierzadko można trafić na kosmetyczne perełki. I ten lakier, nieznanej marki właśnie taki jest. Świetny!

Kolor 607 to intensywna, ´´strażacka´´ czerwień o żelkowym połysku. Bez jakichkolwiek drobinek. Obawiałam się konsystencji,ale nie było czego. Mimo, że pędzelek nie jest zbyt duży to lakier nakłada się wyjątkowo dobrze i szybko, a kryje już po jednej warstwie, choć ja i tak nakładam dwie, ale nawet nie trzeba tego robić. Czas schnęcia też mnie zaskoczył. Ani się obejrzałam,a paznokcie były już suche i rano ( maluję je zawsze wieczorem) nie było żadnych zagnieceń czy innych uszkodzeń.

Czy trzyma się dłużej niż inne lakiery? Raczej nie. U mnie po 3 dniach widać było małe odpryski aczkolwiek ten odcień tak mi się podoba, że zmyłam go dopiero po 4 dniach, gdy było to już bardziej widoczne.

Jeśli zauważycie gdzieś w małych drogeriach te lakiery to nie wahajcie się tylko koniecznie kupcie. Sama mam zamiar nabyć jeszcze kilka kolorów!

Ocena: 5+ / 5

Cena:10ml/ 8,50zł

Dostępność: drogerie


Znacie te lakiery? Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz