poniedziałek, 14 września 2015

Miss Sporty-Lasting Colour Maxi Brush nr 548





Kolor dziwny, bo dalej nie doszłam do tego czy jest fioletowy czy fioletowo-szary. Niespotykany w każdym razie i o ile na samym początku mi się spodobał to po pierwszym malowaniu już wiem, że jest dla mnie za jasny i nie chcę go  kolekcji.

Technicznie w zasadzie niczym się nie różni od pozostałych lakierów z linii Lasting Colour Maxi Brus, bo o ile konsystencja jets trochę lejąca i trzeba uważać przy malowaniu to nałada się go dobrze i co ważne szybko. Smug też jakoś nie robi, a przynajmniej mniej niż pozostałe kolory, które pokazywałam. Dwie warstwy to konieczność, ale nie mam z tym problemu, bo  lakier schnie szybko. Jednak jego trwałość nie powala. Po dwóch dniach zaczął ścierać się na końcówkach,a  trzeciego już musiałam ( i chciałam) go zmyć.

Ten kolor mnie nie przekonuje.

Ocena: 3+/5

Cena: 7ml / ok. 6zł

Dostępność: w szafach Miss Sporty


Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz