środa, 16 września 2015

Mustela - spray przeciwsłoneczny 50+UVB-UVA 25 PPD




Polecono mi ten kosmetyk, gdy zapytałam w aptece o produkt z jak najwyższą ochroną dla dzieci w wieku poniżej roku i przedszkolnego. Chciałam koniecznie spray, ponieważ łatwiej mi się go aplikuje, a moje dzieci są strasznie niecierpliwe w trakcie smarowania i bardzo ruchliwe. Nie namyślałam się długo, bo ufam Musteli i oprócz beznadziejnego żelu do nóg dla ciężarnych ma naprawdę godne polecenia specyfiki. Kosmetyk posiada 86% składników pochodzenia naturalnego:

  • System filtrów w 100% organiczno-mineralnych zawierający Tinosorb S i TiO2 naturalnego pochodzenia, bez nanocząsteczek
  • Chroniony patentem kompleks roślinny na bazie awokado: zapewnia wzmożoną ochronę komórkową i skórną. 
Opakowanie: bardzo poręczne, bo wyposażone w spray, który psika dokładnie tyle ile potrzebuję, choć myślę, że pod koniec i tak będę musiała tę tubę rozciąć

Zapach i Konsystencja: emulsja jest trochę lejąca ( w niczym mi to nie przeszkadza). Pachnie bardzo subtelne, w zasadzie tylko wtedy gdy zbliżymy nos do posmarowanego miejsca.



po rozsmarowaniu


Działanie: preparat rewelacyjnie sprawdził się na duże upały. Dużo lepiej niż pokazywana wcześniej ochrona dla dzieci od Pharmaceris! Owszem kosmetyk jest trochę tłustawy, nie wchłania się do końca i skóra się po nim błyszczy, ale nic a nic nie bieli, a to ogromny plus!!  O ile dzieciom nie robi różnicy świecąca warstwa na buzi to myślę, że dorosłym będzie to przeszkadzało i nie jestem pewna, czy da się na to położyć podkład.

Następną niewątpliwą zaletą jest, że skóra nawet po zmyciu kosmetyku jest gładka i dobrze nawilżona, nie wystąpiły żadne podrażnienia. Co się tyczy ochrony przeciwsłonecznej to wielkie brawa dla Musteli! Nawet w wielkie upały jasna skóra moich dzieciaków była doskonale chroniona, ale trzeba pamiętać, by smarować nie na dworze, ale 20min PRZED wyjściem i ponawiać aplikację po ok. 2-3 godz i koniecznie po kontakcie z wodą, bo ja jednak nie wierzę , że potem filtry działają.

Cieszę się, że zdecydowałam o zakupie tego sprayu. Bez wątpienia jest najlepszym jaki dotychczas stosowałam dla dzieci i będę do niego wracać. Nie chcę już innego!


Ocena : 5+ / 5

Cena: 200ml / w promocji zapłaciłam 56zł

Dostępność: apteki

Skład
Aqua (Water), Coco-Caprylate/Caprate, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Ethylhexyl Triazone, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Titanium Dioxide, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Pentylene Glycol, Potassium Cetyl Phosphate, Stearalkonium Hectorite, Tocopherol, Glyceryl Caprylate, Sodium Hydroxide, Dehydroacetic Acid, Alumina, Xanthan Gum, Jojoba Esters, Propylene Carbonate, Persea Gratissima (Avocado) Fruit Extract.



Stosowałyście ten spray? Lubicie kosmetyki Mustela?




2 komentarze:

  1. fajnie, że jesteś zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to najlepszy filtr dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń