poniedziałek, 28 września 2015

Revlon - Colorstay Gel Envy nr 440 Wild Card





Świetny, intensywny, elektryzujący kolor, którego nie sposób nie zauważyć to najbardziej podoba mi się w tym lakierze, bo jego jakość niczym nie odbiega od tańszych ´´kolegów´´.

Malowanie to też przyjemność, bo lakier kryje już po jednej warstwie, choć wg rady producenta nalezy nałożyć dwie z tego względu, że to lakier 2w1, czyli ma już w sobie bazę. W ogóle sama aplikacja jest szybka i kompletnie bezproblemowa za sprawą rewelacyjnej konsystencji i lekko spłaszczonego pędzelka. Szkoda tylko, że psuje to czas schnięcia. Otóż po 20min od pomalowania lakier okazał się wciąż miękki i jako, że malowałam paznokcie przed pójściem spać to rano miałam na nim odbity wzorek z pościeli:/ Nie zdażyło mi się to jak dotąd z nawet tanimi lakierami nieznanych marek, więc tu duży minus dla Revlonu!

Najlepiej zaopatrzyć się w top coatz tej samej serii, choć niekoniecznie. Myślę, że nawet z nim Colorstay Gel Envy nie grzeszy trwałością, bo po 3 dniach mocno już odpryskiwał i zmycie było konieczne,a zmywa się szybko i nie rozmazuje.

To nie jest żadna rewelacja. Normalny lakier tyle, że w szałowym kolorze i tylko dlatego będę go używała pamiętając, by nie kłaść się spać zaraz po pomalowaniu.

Ocena 4 - / 5

Cena: 11,7ml / dostałam

Dostępość: nie wiem, dostałam


Miałyście lakiery z tej serii? Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz