środa, 14 października 2015

Aussie- 3 Minute Miracle Shine- 3 minutowa intensywna odżywka








Wiecie już pewnie z wcześniejszcyh wpisów, że nie lubię marki Aussie i jedynie jeden ich produktów uważam za bardzo dobry ( będzie o nim wkrótce), a poza nim nie podoba mi się ani skład ich produktów ani ciut zawyżona cena ani kiepska jakość jednak wiem, że te kosmetyki mają swoje oddane fanki i wszystko jest kwestią gustu oraz rodzaju i potrzeb włosów. Dziś będzie i 3 minutowej intensywnej odżywce z pyłem perłowym i ekstraktem z australijskiego żeń-szenia. Pokazywałam Wam już szampon i odżywkę z tej serii, które wyjątkowo nie przypadły mi do gustu i bardzo obawiałam się przetestować tę 3 minutówkę tym bardziej, że kilka lat temu miałam inną jej wersję, która okazała się fatalna. A jak prezentuje się 3 Minute Miracle Shine?


Opakowanie: wszyscy zachwycają się tą butelką z silikonowym zaworkiem, który się nie brudzi, ale ja nie podzielam zachwytów, bo kiedy już zużyjemy produkt do połowy to coraz trudniej ściskając dozować produkt. Wolałabym zwykłą butlę z zakrętką lub ewentualnie tubę z klapką.

Zapach i Konsystencja: słodki, dość chemiczny ( wg mnie) aromat jest charakterystyczny dla Aussie i o ile na początku może się podobać to później mnie tylko drażnił. Z kolei sama odżywka jest jak widać na fotce gęsta, nie spływa z włosów.





Działanie: nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym intensywnym działaniem, bo ta odżywka wcale taka nie jest i absolutnie nie poleciłabym jej komuś kto potrzebuje mocnego odżywienia, nawilżenia i regeneracji! To nie jest intensywnie działająca odżywka, a zwykła, którą śmiało możemy używać codzienne jeśli tak często myjemy włosy. Nie wysusza, ale to nawilżenie jest niezbyt silne nawet dla ta zdrowych włosów jak moje. Po wysuszeniu są one sypie i lekkie, łatwo je też rozczesać i to w zasadzie tyle zalet. Nie dopatrzylam się obiecywanego blasku i innych cudów i śmiało powiem, że tak działają też normalne, tanie odżywki z niższej półki cenowej, nie warto przepłacać za Aussie.

Jednocześnie oceniam ją trochę wyżej niż szampon i tę drugą odżywkę z serii Miracle Shine, bo działa nieco lepiej niż ten duet choć w dalszym ciągu to żadna rewelacja. Sama jej nie skończę. Przetestowałam i wystarczyło, może komu innemu bardziej podpasuje.


Ocena : 3+ / 5

Cena : 250ml / ok. 25zł

Dostępność: Rossmann

A jakie Wy macie zdanie o tej odżywce?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz