poniedziałek, 12 października 2015

Bell 4D- Caffe Latte nr 04 + Miss Sporty- Candy Shine nr 003









Nie znoszę brązowych lakierów tak samo jak brokatów do ozdabiania paznokci. W ogóle mi to nie pasuje. Caffe Latte nr 04 to kawowy brąz z ładnym połyskiem. Nakłada się go w sekundę, szybciutko wysycha, ale mocno ścierał się już po dwóch dniach i mam wrażenie, że jest gorszej jakości niż pokazywana czerń i biel z tej kawowej serii. Nic mi się w nim nie podoba, źle się w niczym czułam, więc oddałam w inne ręce.

Z kolei Candy Shine to bezbarwny lakier z pływającymi w nim kawałkami brokatu, który jest złoty, czarny i różowy i ma różne kształty, bo różowe i czarne to kropki i sześciany, a złote paseczki. Niestety nie da się go nałożyć równomiernie, bo na jednym paznokciu było więcej drobinek, a na innym mniej i dlatego nie wygląda to fajnie. Zresztą w ogóle mi ten efekt nie odpowiada i najlepiej nakładać ten lakier na jasne kolory, bo na brązowych lakierze był mało widoczny.

Jego zmywanie nie należy do przyjemności i trzeba trochę trzeć płytkę paznokcia, aby brokat zszedł. To także zniechęca mnie do jego ponownego użycia i jego też się pozbywam.

Generalne co kto lubi. Ja podziękuję.

Ocena : lakier: 3  /5, glitter : 3- /5

Cena:lakier : 8g - dostałam, glitter: 7ml / ok. 8,50zł

Dostępność: Rossmann, Hebe


Jak Wam się podobają te lakiery?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz