poniedziałek, 26 października 2015

Inglot- O2M Breathable Base-podkładowy lakier do paznokci






Jest to oddychająca baza pod lakier bez toulenu, formaldehydu,kamfory i DBP.  Ogólnie nie przepadam za lakierami Inglota, bo pamiętam jak kilka lat temu wiedziona jakimś szałem zaoparzyłam się w kilka buteleczek i wszystkie okazały się beznadziejnie nietrwałe, a jeden z pieknych metalicznych turkusów zszedł jak folia z paznokci w czasie prysznica... Od tego czasu mówię zdecydowanie NIE lakierom tej firmy.  Tej bazy także nie kupiłam, należy ona do mojej Mamy, która tak jak ja uważa, że to całkowity przeciętniak i nie warto na nią wydawać 40zł.

Baza schnie momentalnie po pomalowaniu i lekko rozjaśnia płytkę paznokcia. Mam też wrażenie, że trochę też ją wygładza. Jednak zupełnie nie przyczynia się do tego, aby jakikolwiek lakier dłużej się utrzymywał. W dodatku śmierdzi mocniej niż inne tego typu produkty.

Jakieś większe zalety?  Naprawdę nie zaważyłam. Zwykła baza podkładowa przeciw przebarwieniu paznokci od lakieru. Nic więcej.

Ocena: 3/ 5

Cena: 11ml / ok. 40zł

Dostępność: salony Inglot

A Wy  jesteście zadowolone z tej bazy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz