wtorek, 27 października 2015

L´oreal Professionel- Wild Stylers Tecni.Art-Scruff me-żel nadający efekt potarganych włosów








Moje włosy mają naturalną skłonność do falowania. Kiedy nie wysuszę ich suszarką ( a obecnie z tego zrezygnowałam) to po wysuszeniu mam na głowie tzw. beach look. Fale jak po kąpieli w morzu. Wspmagam je tylko wcześniejszą aplikacją wody morskiej w sprayu do włosów i mogę się cieszyć pięknymi falami aż do kolejego mycia, czyli 2 dni. Myślałam jednak czy nie dałoby się użyć czegoś innego niż kosmetyku z wodą morską i tak oto trafiłam na nowy kosmetyk z profesjonalnej linii Loreala-żel. Ogólnie za żelami do włosów nie przepadam, bo jak tylko o nich pomyślę to mam przed oczami osobników, którzy misternie układaja swoje włosy w cienkie igiełki i myślą, że to wygląda fajnie;) W dodatku dla mnie każdy żel musi sklejać pojednycze pasma. Scruff me nie ma wiele wspólnego z klasycznym glutem zwanym żelem. To świetny zastępca wody morskiej do włosów i myślę,że zagrzeje miejsce u mnie na długo.


Opakowanie: zwykła buteleczka, ale zaopatrzona w poręczną pompkę.

Zapach i Konsystencja: żel ma w butelce kolor ciemnobursztynowy, a na dłoni ta barwa jest jaśniejsza.Nie jest to typowa żelowa galaretka, a raczej bardziej płynna, choć nie spływa z dłoni. Pachnie subtelnie, typowo kosmetycznie.




Działanie: nakładając ten produkt na umyte, wysuszone ręcznikiem włosy rano otrzymuję look jaki ma Kirsten Dunst z zdjęć reklamowych tego produktu, nawet moja długość włosów się tu prawie  zgadza ( moje są jeszcze trochę dłuższe)  Włosy są pofalowane, lekko potargane i zmierzwione. Przypomina to look ala Shakira i wyjątkowo mi pasuje. W dodatku żel ani trochę nie obciąża włosów, nie klei ich, nie usztywnia i nie wysusza. Nie zostawia też na nich żadnej warstwy. Włosy są lekkie, sypkie i wyglądają poprostu świetnie.




Wbrew temu jednak co radzi producent nie używam tego produktu na suche włosy i Wam też tego nie polecam, bo się do tego nie nadaje i fryzura wcale nie wygląda dobrze. Jednak aplikowany na wilgotne włosy kreuje naprawdę ciekawy efekt szczególnie z dłuższych włosów. Wystarczy tylko nałożyć niewielką ilość i ugniatać chwilę włosy i poczekać aż same wyschną, więc najlepiej stosować ów żel na noc jeśli tak jak ja myjecie włosy tylko wieczorem. Dla mnie rewelacja!

Dla fanek potarganych włosów kosmetyk obowiązkowy!

Ocena: 5 + / 5

Cena:150ml /  ok. 40zł

Dostępność: online

 Sklad:  Aqua, VP/VA Copolymer, PEG-40 Hydrogetaned Castor Oil, Propylene Glycol, AMP-Acrylates / Allyl Methacrylate Copolymer, Hydroxypropyl Guar, Hydroxyethylcellulose, Methyl Gluceth-20, Methylparaben, Acrylates / Beheneth-25 Methacrylate Copolymer, DMDM Hydantoin, Potassium Sorbate, Triethanolamine, Ethylparaben, Disodium EDTA, Caramel, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Benzophenone-4, Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Citral, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydroxycitronellal, Geraniol, CI 17200 / Red 33, Parfum


Lubicie takie potargane fryzury?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz