wtorek, 6 października 2015

Nivea-Cellular Perfect Skin- Eye Illuminator- udoskonalający krem pod oczy




Po nieudanej przygodzie z kremem z tej serii pokazuję Wam dziś krem pod oczy, który zainteresował mnie tym, że ma być rozświetlający, a przy tym wygląda jak korektor w kredce. Fajny bajer, ale czy się sprawdza?


Opakowanie: tubka z aplikatorem wyglądającym jak kredka. Ja jednak wolę krem wyciskać na palec i wklepywać pod oczy.





Zapach i Konsystencja: krem jest bezzapachowy i dość gęsty. Istotnie przypomina korektor w płynie. Nie ma żadnych zawieszonych w sobie drobinek. Kolorem nie trzeba się przejmować, choć wydaje się on dość ciemny-na mojej jasnej karnacji w ogóle go nie widać, nie barwi w żadnym stopniu.



po rozsmarowaniu


Działanie:  od kremu pod oczy wymagam przede wszystkiem intensywnego nawilżenia i odżywienia, a ten niestety tego nie robi i moim zdaniem nie nadaje się dla wysuszonej skóry jak i dla pań posiadających zmarszczki oraz do skóry dojrzałej. Jego działanie ogólnie nie jest zachwycające. Owszem skóra wysuszona nie jest, ale ja też z nią problemu nie mam tak samo jak z cieniami. Ten krem jeśli już rozświetla to baardzo subtelnie i nie zostawia żadnej poświaty, nie ma efektu jak po użyciu rozświetlacza. W zasadzie to nie widzę jego większego działania, ot maziam się nim rano i wieczorem od 3 miesięcy i nic. Skóra pod oczami wygląda dokładnie tak samo. Nic na plus nic na minus.

Druga sprawa, że kosmetyk w ogóle nie jest tłusty, nie pozostawia po sobie żadnej warstwy i momentalnie się wchłania, więc jest dobrą opcją pod makijaż, ale tylko dla osób, które nie mają wysuszonej skóry! W składzie także mamy Lumicinol i ekstrakt z magnolii czym charakteryzuje się cała linia Cellular Perfect Skin. Mimo zapewnień producenta, że to rewelacyjny kosmetyk dodający blasku i wspierający procesy odnowy komórek, redukujący zmarszczki ja kręcę nosem i oceniam go jako totalnego przeciętniaka. Nie szkodzi, ale niczego konkretnego nie robi dlatego można odpuścić sobie zakup.

Ocena: 3 - / 5

Cena: 15ml / dostałam

Dostępność: dostałam

Używałyście tego kremu lub innego kosmetyki z tej linii?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz