poniedziałek, 23 listopada 2015

Ados-Extra Long Lasting Nail Polish nr 736






Jak mogłam nie kupić sobie kolejnej czerni do kolekcji tym bardziej, że to nie jest zwykła czerń, bo posiada złoty shimmer, który choć nie jest bardzo widoczny to jednak można zauważyć, że coś jednak migocze. Cena też jest bardzo przyjazna jednak wbrew temu co pisze na buteleczce absolutnie nie jest to lakier long lasting!

Pędzelek jest dość cienki, długi, ale maluje się nim bardzo wygodnie, a dodatkowo świetna konsystencja także to ułatwia i nie ma mowy o ubrudzeniach jak to bywa w przypadku ciemnych lakierów. Dwie warstwy są obowiązkowe, bo po jednej widać wyraźne prześwity jednak lakier schnie i twardnieje bardzo szybko, więc tu też jest w porządku.

Jedyną wadą tego lakieru jest kiepska trwałość. Po półtorej dnia od pomalowania zaczął mocno odpryskiwać,a  że nie mogłam wtedy go zmyć to to kamuflowałam, ale kolejnego dnia już się nie dało,więc poszedł do zmycia. Gdyby nie to dałabym najwyższą notę, bo wyjątkowo mi ta czerń ze złotem przypadła do gustu , a tak będzie czwórka z minusem.

Myślę jednak, że skuszę się na więcej kolorów tego lakieru od tak do wypróbowania czy ich trwałość jest lepsza, no i paleta barw jest bardzo okazała!

Ocena: 4 - / 5

Cena: 9ml / zapłaciłam 5,42zł

Dostępność: kupiony TU



Miałyście lakiery Ados?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz