wtorek, 17 listopada 2015

Bioderma-Sebium-oczyszczający żel do mycia twarzy do cery tłustej i mieszanej







Manukowy żel do twarzy Ziaji już mi się skończył, więc wybrałam się o apteki po jakiś do cery tłustej / mieszanej, ale moim warunkiem była cena maksymalnie do 25zł. Pani farmaceutce szeroki uśmiech zszedł z twarzy kiedy jej o tym powiedziałam, bo przecież chciała mi zaproponować ´´ taki fajny, nowy dobrze oczyszczający za 50zł, no, a za 25zł to będzie ciężko´´. Nie wydaję na żel do mycia takiej kwoty, więc już miałam wyjść kiedy jednak Pani się przypomniało, że mają dwupak Sebium Biodermy. Dwa żele po 34zł. No cóż, pomyślałam, że to i tak za dużo, ale może jednak warto? W końcu mam i micel i krem do twarzy z tej serii to czemu by nie dopełnić pielęgnacji żelem? Teraz tak się zastanawiam, czym właściwie różni się ten apteczny żel od innych, tanich dostepnych np. w Rossmanie. Podejrzewam, że niczym. Nie, nie żałuję, że go kupiłam, aczkolwiek uważam, że nie powinnien kosztować więcej niż 15zł.


Opakowanie: nieporęczna, miękka, przezroczysta tuba. Dużo lepsza byłaby butla z pompką, bo żel lubi wylewać się do zakrętki.

Zapach i Konsystencja: niebieski, żel o konsystencji kisielu i delikatnym, kosmetycznym
zapachu.Pieni sie średnio.



Działanie:  to najzwyklejszy w świecie żel do mycia twarzy i polemizowałabym, że super oczyszczający, bo resztek podkładu nie do końca zmył, więc nie polecam go jako środka do demakijażu twarzy.  Używam go dwa razy dziennie i potwierdzam, że jest łagodny i nie wysusza skóry, nie ściąga jej. Zmywa sebum pozostawiając twarz lekko zmatowioną i odświeżoną. Innych rewelacji brak. Tak działają jego koledzy z drogeryjnej półki za połowę tej ceny albo i jeszcze mnie. Co więcej żel w ogóle nie ma wpływu na niedoskonałości. Zwyklak, który poprostu myje twarz i ponadto. Nie zachwycam się nim i napewno po użyciu tych dwóch tub nie sięgnę po niego ponownie, ale i nie ma w nim nic takiego co mogło by zaszkodzić.


Jeśli potrzebujecie zwykłego, niewysuszającego żelu do mycia przetłuszczającej się cery i ufacie tylko produktom aptecznym możecie sięgnąć po Sebium.W przeciwnym wypadku idźcie do Rossmana i rozejrzyjcie się za podobnymi kosmetykami.


Ocena: 4 / 5

Cena : 2x200ml za dwupak zapłaciłam 34zł

Dostępność: apteka


A czy Wy używałyście tego żelu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz