piątek, 6 listopada 2015

Calvin Klein-Sheer Beauty





Jest coś co odpycha mnie w danej kompozycji najbardziej, a mianowicie trwałość, jej ulotność. Nie toleruję skin scentów, perfum tak delikatnych, że trzeba mocną się wwąchać, aby cokolwiek poczuć, a które znikają jak poranna mgła po chwili od spryskania i nawet osoby trzecie nic nie czują. Tak mogłabym opisać flankier CK Beauty, czyli Sheer Beauty.  Ten wydany w 2012r zapach reklamuje  holenderska modelka Daphne Groeneveld, choć dla mnie jej uroda jest dość dyskusyjna, co kto lubi., a całość utrzymana jest w klimatach owocowo-kwiatowych z przeznaczeniem do użytku na lato i wiosnę, bo jestem przekonana, że teraz nikt by na Was tego nie poczuł, a zapach nie przebiłby się spod chusty czy szalika.

Jest tu strasznie delikatnie. Zbyt delikatne i w dodatku blado. Brak tej kompozycji oryginalności, czegoś za co można by ją zapamiętać. Muszę ją niestety nazwać bylejaką, niedopracowaną. Nie nosiłabym jej nawet gdybym flakon dostała za darmo! Myślę jednak, że jeśli lubicie pachnieć lekko, zwiewnie i wyczuwalnie tylko dla własnego nosa ( choć i tak słabo) to ewentualnie może Wam się spodobać.



Liczyłam na nutę Bellini, czyli koktajlu na bazie mojego ulubionego Prosecco i brzoskwiń, ale nic takiego nie czuję. Zamiast tego zaserowano tu coś kwiatowo piżmowego, czego nie potrafię do końca określić, a co jest wręcz przezroczyte. Co jednak najgorsze zamiast rozwinąć się zapach znika ze mnie po sekundzie od użycia i nic mi nie dało zużycie naraz całkiem pokaźnej próbki-brak tu kompletnie trwałości i projekcji!

Naprawdę nic by się nie stało, gdyby Klein odpuściłby sobie wypuszczenie na rynek Sheer Beauty. Ani to ładne, ani trwałe. Nudny zwyklak.

Nuty zapachowe :

nuty głowy: bergamotka, czerwone jagody, koktajl Bellini

nuty serca: piwonia, różowa lilia, jaśmin

nuty bazy: drzewo sandałowe, piżmo, kwiat wanilii


Ocena: 1 (nic mi się w nie podoba) / 5


Cena: 100ml / ok.  115zł

Dostępność: perfumerie online


A jakie Wy macie zdanie o Sheer Beauty?

1 komentarz:

  1. Też nie lubię tego zapachu. Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń