poniedziałek, 9 listopada 2015

Golden Rose- Rich Color nr 60




W małej drogerii ekspedientka miała wiele palet lakierów do paznokci, ale nijak nie przekładało się to na stan rzeczywisty, bo co drugiego odcienia nie było, a znudzona Pani była juz wyraźnie rozdrażniona, więc co by nie drażnić lwa ;D stwierdziłam, że wezmę ten na oko bylejaki fiolet Golden Rose, choć mam już lakier z serii Rich Color i ich trwałość jest marna, ale co tam, moja słabość do fioletów zwyciężyła.

Dobrze zrobiłam, bo okazało sie, że kolor jest piękny! Lekko metaliczny i głęboki, w innym świetle wygląda jak niebieski, choć wyraźnie widać, że to jednak fiolet. Płaskim pędzelkiem maluje się szybko, choć wbrew temu co jest napisane na buteleczce jedna warstwa to za mało. Lakier robi prześwity i druga musi być dodana, wtedy jest perfekcyjnie. Czas schnięcia również bez zarzutu, a w dodatku lakier ma bardzo ładny połysk.

Obawiałam się jednak krótkiej trwałości, bowiem dwa pozostałe odcienie Rich Color, które mam są bardzo nietrwałe, a tu okazało się, że´´ brat´´ z tej samej serii spokojnie wytrzymał całe 4 dni i bardzo częste mycie rąk! Jednak najbardziej zachwyca mnie ten cudny fiolet! Dawno nie spotkałam się z tak  cudnym odcieniem śliwki przebłyskującej na niebiesko.

Poztywne zaskoczenie i brawa dla marki za odcień nr 60!

Ocena : 5 + / 5

Cena: 10,5ml / kupiłam za 6zł

Dostępność: kupiony w małej drogerii


Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz