środa, 25 listopada 2015

Isana-Colorglanz-ekspersowa odżywka do włosów w sprayu







Ciężko jest znaleźć odżywkę w sprayu, bo jednak dominują te tradycyjne, a mnie była właśnie potrzebna lekka, nawilżająca w formie sprayu. Postanowiłam kupić tę od Isany do włosów farbowanych i z pasemkami, choć za 6zł nie spodziewałam się cudów, ale wiele razy przekonałam się, że drogie produkty nie działałby tak jak powinny. Jest to odżywka z olejkiem z pestek moreli, choć początek składu to silikony,więc jeśli ich nie tolerujecie to odpuśćie sobie zakup. Produkt ma powodować większą elastyczność włosów, łatwiejsze rozczesywanie, wyrazisty połysk oraz świeży kolor na dłużej.

Opakowanie: plastikowa, przezroczysta butelka 200ml ze sprayem, który dozuje odpowiednią mgiełkę.

Zapach i Konsystencja: odżywka jest dwufazowa: dół pomarańczowy, a góra mlecznobiała, aby zmieszać ze sobą te warstwy należy potrzasnąć butelką i otrzymujemy brzoskwiniowy kolor kosmetyku, który pachnie kosmetycznie-owocowo i ten zapach akurat mouch włosów się nie trzyma.

Działanie:  nie spodziewałam się jakieś wyjątkowej pielęgnacji i jej nie otrzymałam. To dość przeciętny produkt, który w moim przypadku absolutnie nie wpływa ani na połysk koloru ani na jego długotrwałość. Przyznam jednak, że istotnie po użyciu tej odżywki włosy trochę lepiej się rozczesuje.

Odżywka jest niby lekka( 4 psiki moje długie włosy wystarczą), jednak kiedy raz spryskałam je odrobinę za bardzo to kolejnego dnia fryzura była zbyt ´´płaska´´ i  szybko się przetłuściła dlatego radzę uważać. Nie mogę jednak nic więcej o niej napisać, bo naprawdę nie ma o czym. To nie jest intensywnie pielęgnujący produkt, a lekka mgiełka dzięki której grzebień czy szczotka łatwiej suną po mokrych włosach. Nie zupełnie o to mi chodziło, więc obecnie nie mam ochoty na zbyt częste jej używanie.Gdyby zdecydowano się wzbogacić skład o naturalne olejki i odżywka naprawdę odczuwalnie nawilżałaby i nadawała połysk to kupiłabym ją ponownie, ale w tym wypadku nie i nawet nie spakuję jej do walizki wracając do domu.


Ocena: 4 - / 5

Cena: 200ml / zapłaciłam 6zł

Dostępność: Rossmann


A jak u Was sprawdza się ta odżywka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz