poniedziałek, 2 listopada 2015

Miss Sporty - Crush on You 3D Texture- lakier do paznokci z efektem piasku nr 062





Zakup tego lakieru był nie do końca kontrolowany. Buszując w Rossmanie uparłam się, że znajdę tam jakiś ciemny lakier, a że akurat ten Rossmann jest poprostu beznadziejny i jest tam dużo mniej artykułów niż w innych Rossmannach to nie było to takie proste. Dominowały same jasne kolory i już miałam wyjść z niczym, gdy mój wzrok padł na piękną czerń od Miss Sporty. Nie czytając etykietki porwałam lakier i pognałam do kasy.

W domu okazało się, że kupiłam... ´´piasek´´! Cóż nie lubię lakierów o takim wykończeniu tylko z jednego powodu: ich zmywanie to istny koszmar, ale postanowiłam się nie zrażać tylko nałożyć Crush on You i zobaczyć jaki będzie. Nr 062 to czerń z srebrnymi drobinami, które są dość duże i je widać i ja jako przeciwniczka wszelakich drobinek stwierdzam, że w połączeniu z czernią to bardzo pasuje i mi się podoba! Poza tym lakier nakłada się szybko i bez problemów, ale dwie warstwy to konieczność, bo jedna trochę prześwituje. Warto też nałożyć na wierzch top coat jeśli nie lubi się uczucia szortkości co ten lakier niestety daje, ale takie już są piaski.

Schnie bardzo szybko i wygląda tak fajnie, że z przyjemnością go nosiłam całe 4 dni, bo tyle wytrzymał. Potem, gdy czas było na zmycie zaczęły się´´ schody´´. Trzeba mocno trzeć, aby lakier raczył zejść, a i tak trwało to dość długo. Srebrne drobiny zostały też gdzieniegdzie na paznokciach i zmyły się dopiero po użyciu szczoteczki do paznokci. Usunięcie tego lakieru trochę napsuło mi nerwów aczkolwiek dalej twierdzę, że dla tego koloru i efektu piaskowej czerni ze srebrnym brokatem warto. Sama nie kupię innego odcienia z palety, bo pozostałe barwy są kompletnie nie w moim guście.

Polecam jeśli  lubicie´´ piaski´´!


Ocena: 4+ / 5

Cena: 7ml / ok. 7zł

Dostępność: Rossmann



Jak Wam się podoba ten lakier?

1 komentarz: