poniedziałek, 16 listopada 2015

Wibo-Lovely-Gloss Like Gel nr 90







Tę ciekawą zieleń dojrzałam na półce w Rossmanie i od razu wylądowała w koszyku, bo akurat takie barwy lubię, a prawie ich nie mam. Nie wiem co jest grane, bo przecież mam kilka lakierów z serii Gloss like Gel i uważam, że są bardzo dobre. Ten jest niechlubnym wyjątkiem, wypadkiem przy pracy. Najgorszy lakier z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia!

Pędzelek i konsystencja nie różnąi się od innych lakierów z tej serii. Potrzeba jednak dwóch warstw, aby pozbyć się smug i prześwitów, to jeszcze jednak można przeżyć, dalej jest gorzej. Lakier owszem wysycha szybko, ale nawet po 5 godzinach (!) był miękki i porobiły mi się wgniecenia, odcisnęły wzorki, więc musiałam malować jeszcze raz. Kolejnym razem bardzo starałam się, by nie robić nic co by mogło skrócić żywotność lakieru, ale to i tak nic nie dało, bowiem lakier sam z siebie zaczął się ścierać pod koniec dnia, a nie miał ku temu żadnych powodów! W dalszym ciągu był też na tyle miękki, że łatwo można go było ´´ściągnąć´´ palcem z paznokcia. Nie rozumiem tego, bo pozostałe odcienie Gloss like Gel są naprawdę udane i przede wszystkim trwałe!

Trwałość jest więc praktycznie kilkugodzinna, ponieważ nawet kiedy zamaskowałam odpryski i starcia to za chwilę one i tak znów się pojawiały ( jakby same z siebie), więc nie było sensu w ten sposób dalej się bawić tylko sięgnąć po wacik i zmywacz.  To straszny bubel, którego nie da się używać, bo można sobie tylko napsuć nerwów. Jednymi plusem jest ciekawy odcień zieleni z ładnym połyskiem.


Ocena: 1 / 5

Cena: 8ml / ok. 6zł

Dostępność:Rossmann


Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz