piątek, 11 grudnia 2015

Armani Prive-Cuir Noir




Armani Prive. Nigdy nie miałam do czynienia z zapachami tej linii, bo raz, że u mnie próżno ich szukać i nie ma niszowych perfumerii to szczerze mówiąc nie byłam nimi zaintersowana także ze względu na cenę. Wydawanie ok. 200€ na flakon w przypadku gdyby jakaś kompozycja przypadła mi do gustu jest wykluczone. Nie uznaję takich cen i nie uważam, żeby były czymś uzasadnione.Fakt, składniki są wysokiej jakości, płacimy za flakon i markę, ale i to do mnie nie przemawia, aby wydawać na jakiekolwiek perfumy taką cenę i więcej. Wracając jednak do kompozycji, którą chcę Wam dziś przedstawić: Cuir Noir wyjątkowo nie jest. To znaczy owszem to piękny, ciepły zapach jesienno-zimowy, otulający, rozgrzewający, choć wzbudza też lekki dystans. Nie znajduję w nim jednak nic takiego czego już bym nie znała. Co więcej bardzo przypomina mi zapach 24 Scent Story, a różni się od niego tylko tym, że jest mniej słodki.


Nie wiem dlaczego Cuir skoro ja skóry nie wyczuwam praktycznie wcale. Jest tu za to dużo łagodnego oudu, bardzo przystępnego wraz z wanilią w słodkawej ( ale nie deserowej ) postaci, a także sandałowca. I tak to trwa sobie od początku do końca niewiele się zmieniając, nie ewoluując.To taki przyjazny zapach z miękkim wykończeniem, lekko dymny aczkowiek nie jest to dla mnie nic zachwycającego. Nosi się dobrze i tylko tyle.

Kojarzy mi się z ciepłem kominka, przy którym siedzimey popijając czerwone wino owinięci w koc kiedy za oknem pada deszcz...

Może wybrzydzam, może jestem zbyt wybredna, ale fajerwerków tu nie ma. To jednak wciąż bardzo dobrej jakości kompozycja dla amatorek rozgrzewajacych zapachów, choć szczerze mówiąć ja wolę tańszy 24 Scent Story również ze względu na lepsze parametry. Curi Noir nie wytrzymuje na mnie dłużej niż 4 godziny.

Wart testów napewno. Pełnowymiarowego flakonu według mnie niekoniecznie.

Nuty zapachowe:

 nuty głowy : drzewo sandałowe,esencja różana, kolendra, gałka muszkatałowa

nuty serca: skóra, drzewo gwajakowe, oud

nuty bazy: wanilia, benzoina


Ocena: 4 + / 5

Cena: 100ml / ok. 800zł

Dostępność: online i w perfumariach niszowych


A jak Wam podoba sie Cuir Noir?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz