piątek, 4 grudnia 2015

Naomi Campbell -Queen of Gold








Najbardziej znanym zapachem Naomi jest ten nazywany jej imieniem i nazwiskiem, czyli Naomi Campbell. Uwielbiają go miłośniczki słodyczy w perfumach, choć z tego co słyszałam przeszedł on reformulację. Testowałam go dość dawno i pobieżnie, ale niespecjalnie przypadł mi do gustu. Oprócz tego nie znam praktycznie wcale innych kompozycji tej ikony mody, aż tu przyszła do mnie z wymianki mała flaszeczka Queen of Gold. Cóż flakonik nieco tandetny, wyglądający tanio, szczególnie ta pazurowa zakrętka, ale przecież to nic takiego, bo ja nie kupuję perfum dla opakowania . Liczy się tylko i wyłącznie zapach... no i trwałość.

´´Królowa Złota´´ to zapach z kategorii gourmandowców. Ciepły,przytulny, bardzo dobrze spisuje się w zimne dni np. do dzianinowej sukienki.  Fakt, czuję lekko syntetyczne składniki, ale nie ma tu nadmiernej sztuczności i przesadnej słodyczy, która może drażnić i nic tu nas nie zasłodzi na amen. Wanilia w swojej deserowej odsłonie wraz z ciemną czekoladą . Jednak nie jest to czekolada wysokiej jakości, bo jednak bardziej przypomina mi czekoladę do malowania ciała (jeśli wiecie jak ona pachnie). Na początku  jest mocno słodka, dojrzała gruszka, która sprawia, że całość nie obraca się tylko wokół wanilii i czekolady, bo jednak byłoby to trochę nudne. Kwiatów nie ma, a przynajmniej ja ich w ogóle nie czuję.




Całość nie zmienia się praktycznie wcale w ciągu dnia i faktem jest, że jest to kompozycja dość jednostajna oscylująca wokół wanilii i czekolady z owocowym tłem. Bezpieczna, choć typowo dzienna. Dużą zaletą jest dobra trwałość, bo ok. 5-6 godzinna, a tego się nie spodziewałam, bo perfumy są tanie i powszechnie dostępne, chciaż nie ma co generalizować. Znam wiele perfum nawet niszowych za niemałą kwotę, które posiadają zerową trwałość i projekcję!

Queen of Gold to jeden z lepszych słodziaków celebryckich. Jeśli przeszkadza Wam nadmierne zacukrzenie Fantasy, nie trawicie mdlących ulepów Kylie Minogue i chciecie się otulić w wanilii i czekoladzie to jak najbardziej przetestujcie kompozycję Naomi.


Nuty zapachowe:

nuty głowy: passiflora, gruszka, czarna porzeczka

nuty serca: śliwka, jaśmin, płatki róży, frezja

nuty bazy: ciemna czekolada, wanilia, drzewo sandałowe


Ocena : 4+ / 5

Cena: 50ml / ok. 70zł

Dostępność: perfumerie online i Rossman


A co Wy sądzicie o tym zapachu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz