środa, 16 grudnia 2015

Receptury Agafii - miętowy naturalny proszek do zębów ´´Wybielanie´´







Czy słyszeliście kiedyś o proszku do zębów?  Ja nigdy, ale kupiła go moja Mama mówiąc, że lata temu używała podobnego produktu i bardzo go lubiła za świetne oczyszczanie zębów. Miałam mieszane uczucia,choć ostatnio stałam się fanką kosmetyków babuszki Agafii. Proszek występuję w dwóch wersjach i oprócz miętowej jest także ziołowa, a największą zaletą jest brak SLES, SLS, cukru, fluoru, ftalanów, parabenów, gluteny, metali ciężkich, chlorheksydyny, formaldehydu, aluminium. To praktycznie całkowicie naturalny produkt do stosowania dla całej rodziny, który jest dużo łagodniejszy niż popularne pasty wybielające.


Opakowanie: to proszek, więc nie może być zamnknięty w tubę, ale ten płaski słoiczek jest dość nieporęczny, bo mimo nakładki zabezpieczającej trzeba uważać, aby zawartość się nie wysypała. Odpada także zabranie produktu do torebki, w podróż. Warto wspomnieć, że w środku znajdziemy plastiową łyżeczkę pomocą w aplikacji lub przesypywaniu proszku.


Zapach i Konsystencja: zielonkawy, miętowo pachnący proszek, który w konsystencji przypomina właśnie proszek do prania, a nie np. puder sypki.




Działanie: Jestem wierna sonicznej szczoteczce,która nieporównywalnie lepiej czyści zęby aniżeli szczoteczka elektryczna czy zwykła i dzięki niej nie mam problemu z kamieniem, nalotem itp. Kawy ani wina nie pijam, ale uwielbiam herbatę, a jak wiadomo ona także pozostawia osad na zębach. Ten proszek sprawia, że zęby rzeczywiście są odczuwalnie bardziej czyste i to czuć. Poczujecie różnicę szczególnie jeśli na codzień używacie drogeryjnych past.

Proszek  daje lekką pianę, ale nie jest ona taka sama jak w przypadku zwyłych past, ma naturalny miętowy posmak , który nie jest ani zbyt ostry ani bardzo łągodny. To taka delikatna mięta. Bardzo się cieszę, że zrezygnowano tu z dodawania substancji słodzących, bo dla mnie nie ma nic gorszego niż nieznośmy słodki posmak w ustach szczególnie jeśli pasta nie jest owocowa, a ziołowa lub miętowa. Ostatnio miałam taki problem z ziołową pastą R.O.C i będę się tego wystrzegać.

Zęby są czyste, jakby wypolerowane, a osad usunięty. Oczywiście ten kto liczy na całkowitą biel i hollywoodzki uśmiech ten się gorzko rozczaruję, ale nie ma tu o tym mowy i nikt u niczego takiego nie obiecuje! Ja mam z natury białe zęby, więc jestem zadowolona. Życzyłabym sobie tylko, aby odswieżenie trochę dłużej się utrzymywało.

Ciekawy produkt, który przede wszystkim działa jak należy, jest bezpieczny i ma bardzo dobry skład. Zdecydowanie wart wypróbowania!

 Skład (INCI): Organic Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract (organiczny ekstrakt mięty), Organic Melissa Officinalis Leaf Extract ( organiczny ekstrakt melisy), Organic Schizandra Chinensis Fruit Extract (organiczny ekstrakt z owoców cytryńca chińskiego), Calcium Carbonate (węglan wapnia), Sodium Bicarbonate, Mentha Piperita Essential Oil (olejek eteryczny z mięty pieprzowej), Salvia Officinalis Essential Oil (olejek eteryczny z szałwii lekarskiej)



Ocena: 5 / 5

Cena: 120ml / ok. 20zł

Dostępność: kupiony na skarbysyberii.pl


Stosowałyście już proszek do zębów?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz