poniedziałek, 7 grudnia 2015

Wibo-Lovely- UV Shine - lakier świecący pod lampą UV nr 6





Ten fiolet tak mi się spodobał, że czym prędzej wrzuciłam lakier do koszyka, choć obawiałam się o jego jakość, bo niestety lakiery Lovely albo są świetne albo beznadziejne. Tu na szczęście okazało się, że trafiłam w 10!

Dość krótkim i grubszym pędzelkiem maluje się wygodnie tym bardziej, że lakier ma odpowiednią konsystencję i sama aplikacja trwa naprawdę kilka minut. Szybkość schnięcia i twardnienie również zasługuje na 5. Jedna warstwa w zasadzie by wystarczyła, ale ja jestem przyzwyczajona do dwóch i wtedy kolor jest jeszcze bardziej głęboki z lśniącym wykończeniem. Jasny, bardzo rzucający się w oczy fiolet bez żadnych zbędnych świecidełek. To lubię!

Jego trwałości również nic nie zarzucę, choć wiem, że dla wielu 4 dni to za mało,ale u mnie nawet lakiery Essie nie trzymają się dłużej. Ze zmyciem nie ma żadnych kłopotów.

Czy lakier jednak rzeczywiście świeci w świetle UV? Niestety nie wiem, bo nie jestem w stanie tego sprawdzić aczkolwiek dla mnie to nieistotne.

Świetny kolor i bardzo dobra jakość!

Ocena: 5 / 5

Cena: 8ml/ ok. 6zł

Dostępność: Rossmann


Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz