piątek, 29 stycznia 2016

Estee Lauder - Beyond Paradise for men




Męska wersja Beyond Paradise jest mniej znana niż jej damski odpowiednik.Swój flakonik kupiłam kiedy był jeszcze na rynku, bo obecnie jest wycofany i już prawie nie do zdobycia. Uważam jednak, że nie ma czego żałować. Mimo, że mój mąż się tą kompozycją zachwycał,ja jestem innego zdania.

Patrząc na plakat reklamowy od razu widzimy, że jest to zapach świeży, morski, letni i tak w trzech słowach możnaby go opisać. Ja dodałabym też : banalny. Morski to może za dużo powiedziane, bo dominują tu kwiaty i owoce, chociaż długo zastanawiałam się co ja tu naprawdę czuję, ponieważ wszystko jest zblendowane tak, że czytając spis nut jedyne co mogę wyciągnąć to świeży, soczysty grapefruit, z hiacyntem i jaśminem-przyznacie, że nie są to składniki często spotykane w męskich pachnidłach?  Wyraźnie też wyczuwam obecność ogórka lub czegoś co go przypomina i to złudzenie sprawia, iż zapach nabiera właśnie nuty morskiego powietrza jakbyśmy surfowali po Oceanie.





Brak mi jednak w Beyond Paradise czegoś co by ten zapach wyróżniało spośród innych letnich ( bo nie wyobrażam sobie używać go w inne pory roku) zapachów. Jest pospolity i kompletnie niczym nie przyciąga  i tak będę się upierać i marudzić  mimo, że nie ma tu typowej cytrynki i wody morskiej obecnej w 70% męskich pachnideł i co by nie mówić Beyond Paradise powinno się poznać, choć szukać z obłędem w oczach i płacić obecnie wygórowane cenę raczej nie.

Flakonik mimo, że na zdjęciu prezentuje się ciekawie to na żywo nie robi wrażenia. Ot zwykła flaszka w kolorze zielono-niebiesko-malinowym. Parametry także przeciętne. Po ok. 4 godz. zapach wyraźnie słabnie, aby niespodziewanie ucichnąć. Czuć go przez pierwszą godzinę dość mocno, a potem już jedynie blisko skóry.

50ml wykończone i cieszę się z tego, bo mogłam wreszcie kupić dla męża lepszy zapach:)


Nuty zapachowe:

nuty głowy: kwiat pomarańczy, hiacynt, grapefruit, bergamotka

nuty serca: gardenia, orchidea, jaśmin, wiciokrzew

nuty bazy: hibiskus, śliwa, bursztyn




Ocena: 3 / 5

Cena: 50ml / kupiłam za ok. 30€

Dostępność: obecnie jedynie na aukcjach


Znacie ten zapach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz