poniedziałek, 25 stycznia 2016

Joko-Virtual- Street Fashion- lakier do paznokci z winylem nr 73 Wild Orchid







W drogerii zauważyłam koszyczek z lakierami, które w większości występowały w lubianych przeze mnie ciemnych odcieniach, a że kosztowały dokładnie złotówkę ( tak to nie żart!) wzięłam dwa kolory, bo nie wiedziałam czy będzie to lakierowy bubel mimo, że to Joko. nr 73 Wild Orchid to bardzo ciemne bordo, z daleka wygląda jak czarny. Bardzo mi się podoba, choć możecie sądzić,  że nie ma w tym kolorze nic zachwycającego, ale i oprócz cudnej barwy kosmetyk ma same zalety!

Pędzelek dość krótki, lekko spłaszczony. Konsystencja ani nie za rzadka ani zbyt gęsta, a OGROMNYM plusem jest to, iż lakier nakłada się bardzo szybko i w przeciwieństwie do innych tak ciemnych kolorów trudno sobie nim pomazać skórki i ´´wyjechać´´ poza paznokieć. Jedna warstwa ogólnie by wystraczyła, bo i wtedy mamy intensywny kolor aczkolwiek ja zawsze wolę dołożyć drugą, bo lakier i tak schnie szybko i zaryzykowałabym malowanie nim przed wyjściem.

Zaskoczyła mnie też trwałość. Obawiałam się, że bordo odprysknie już następnego dnia szczególnie, że często myję ręce, a tu proszę- 5 dni spokojnie wytrzymał, potem już zaczynały pojawiać się starcia.  Ze zmyciem nie ma problemów i co ważne lakier nie rozmazuje się i nie brudzi palców co też niestety jest dość powszechne dla ciemnych lakierów.

Całość wypada na wysokim poziomie i jeśli tylko uda Wam się gdzieś znaleść lakiery z linii Street Fashion to nie zastanawiajcie się tylko bierzcie!


Ocena: 5+ / 5

Cena:10ml/ kupiłam za 1zł

Dostępność: kupiony w osiedlowej drogerii



Znacie lakiery z tej linii? Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz