wtorek, 12 stycznia 2016

Kneipp- olejek do masażu Ylang Ylang







Olejki do ciała mają u mnie zapewnione stałe miejsce w łazience, a używam ich do pielęgnacji skóry brzucha ( po dwóch porodach w tym jednej cesarce, gdzie blizna jest duża i pionowa nie można sobie odpuścić ) oraz biustu, który jest duży, ale ma się zupełnie dobrze. Jednak zwykłe balsamy bardzo słabo nawilżają mi te rejony ciała i olejki to dla mnie wybawienie. Oczywiście chodzi mi tu o te całkowicie naturalne, bo po suchych czy tych, które naturalnych składników mają w sobie tyle co kot napłakał moja skóra jest sucha, szorstka , podrażniona i swędząca.

Kiedy skończył mi się olej Alterry zapragnęłam zmiany co jest dość logiczne po wykończeniu entego opakowania tego samego produktu. Udałam się więc do Natury i tam natrafiłam na promocję dwóch olejków Kneipp Kwiat Migdała i właśnie Ylang Ylang. Miałam już BIO olejek tej marki,więc wiedziałam czego się spodziewać i wzięłam z półki Ylang Ylang sama nie wiem dlaczego, bo przecież unikam tego składnika np. w perfumach, jego aromat jest dla mnie zbyt drażniący. Nie rozczarowałam się. To doskonały produkt i świetny zamiennik rossmanowego olejku Alterra.


Opakowanie: szklana butelka, która jest bardzo poręczna. Odpowiada mi to, że nie ma pompki.

Zapach i Konsystencja: żółty olejek, średnio tłusty o subtelnym zapachu kwiatów ylang ylang, który absolutnie nie bije w nos, nie dusi i nie jest natarczywy. Z tego względu śmiało można go używać o każdej porze dnia, nie kłoci się też z perfumami.

Działanie: olejek ma w składzie olej słonecznikowy, ze słodkich migdałów i jojoba, a także oczywiście olejek eteryczny kwiatu ylang ylang. Wchłanie się dość, choć to też zależy ile będziemy go na siebie wylewać. Ja z tym nie przesadzam, więc po krótkim masażu mogę się już ubrać i piżama ( stosuję olejek tylko wieczorem) nie była pobrudzona. Olejek sprawia, że nawet największe przesuszenie znikna, a skóra biustu i brzucha jest bardzo wygładzona, nawilżona, elastyczna i pięknie pachnie. Czy trzeba czegoś więcej? Takie olejki działają tysiąc razy lepiej niż najdroższe kremy i sera do biustu i po porodzie. Uwierzcie na słowo:)

Jeśli jeszcze będę miała możliwość to kupię pozostałe olejki Kneipp. Gorąco Was zachęcam do masowania się tylko naturalnymi olejkami!


Ocena: 6 / 5

Cena: 100ml / kupiłam za 11zł

Dostępność : kupiony w Naturze



Znacie produkty Kneipp? Lubicie naturalne olejki ?


2 komentarze:

  1. Jakoś nie przepadam za olejkami na ciało ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że są tłustawe? Tak, ja też nie umiałabym smarować nimi całego ciała, ale właśnie na biust i brzuch są idealne jeśli zwykłe balsamy nie radzą tam sobie z nawilżeniem.

      Usuń