środa, 27 stycznia 2016

Lactacyd - Fresh - odświeżający żel do higieny intymnej






Dawno temu używałam zwykłej wersji Lactacydu, chwaliłam ją, ale testowałam też inne kosmetyki tego typu. Po długim czasie znów miałam okazję go używać jednak tym razem w wersji Fresh z dodatkiem kwasu mlekowego i kompleksu deo-active. Wiem, że Lactacyd zbiera zarówno pozytywne jak i bardzo negatywne opinie aczkolwiek ja nie mogę na niego narzekać, a zwykłym mydłem czy nawet mydłem specjalnie przeznaczonym do higieny intymnej myć się nie mogę, bo podrażnienia nie dałyby mi żyć. Jednocześnie jednak gdyby nie jeden szczegół to ten żel poleciłabym wszystkim tym, które Lactacyd znają i lubią, ale coś nie daje mi tu spokoju...


Opakowanie: poręczna butelka z pompką, choć mogłaby być przezroczysta,a  nie biała.

Zapach i Konsystencja: dość rzadki, bezbarwny ni to żel ni płyn o ładnym, subtelnym zapachu, choć wolałabym, aby nie było go w ogóle, bo substancja zapachowa jest tu całkowicie zbędna, a podwyższa ryzyko ewentualnych podrażnień.



Działanie:  nie mogę zrozumieć po co producent zdecydował się na dodanie mentolu do żelu przeznaczonego w tak wrażliwe rejony ciała i zanim przeczytałam o tym  na opakowaniu mocno się zdziwiłam dlaczego czuję się conajmniej dziwnie. To nie jest może duży dyskomfort czy intensywne uczucie chłodzenia, aczkolwiek jest odczuwalne i jeśli jesteście wrażliwcami bądź nie tolerujecie mentolu w kosmetykach do ciała to uważajcie. Podejrzewam, że to ów mentol jest tu tym kompleksem deo-activ i to on ma dawać długotrwałą świeżość. Tak jest w rzeczywistości, chociaż polemizowałabym z tym, jakoby ta świeżość była odczuwalna cały dzień, bo według mnie jest tak samo jak po innych żelach. Wiadomo jednak, że zależy od wielu innych czynników. Ja w każdym razie nie narzekam, bo i stosuję ten żel tak często jak potrzebuję.

Żel pieni się dobrze i mnie w ogóle nie podrażnił, nie przesuszył ani nie zaszkodził w jakikolwiek sposób. Jednakże nie podoba mi się właśnie to uczucie mentolowej świeżości i myślę, że nie bardzo to pasuje do takiego kosmetyku. Ja w każdym razie nie kupiłabym go ponownie i zalecam ostrożność szczególnie w czasie ciąży gdzie o podrażnienia i infekcje najłatwiej.Polecam jeśli chcecie spróbować czegoś innego.

Ocena: 4 / 5

Cena: 200ml / ok. 12zł

Dostępność: m.in Rossmann


Stosowałyście już ten żel?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz