wtorek, 26 stycznia 2016

L´biotica-Biovax-Caviar-intensywnie regenerująca maseczka do włosów




Znam maski Biovax, a w zasadzie tę do włosów blond, a że blondu już nie noszę to i ta maska i niepotrzebna. Z kolei kawiorową maskę dostałam w dobrym momencie, bo podczas pobytu w Polsce i to był najlepszy czas na jej przetestowanie z racji tego, że wtedy były bardzo wysuszone.

Jest to maska niby dla wszystkich rodzajów włosów, ale spotkałam się z informacjąmi, że jednak dla suchych i zniszczonych. Osobiście uważam, że można śmiało jej używać z wyjątkiem jeśli mamy bardzo przetłuszczające się włosy. Nie nazwałabym jej intensywnie regenerującą, ponieważ u mnie spisywała się jak lepsza odżywka i tak też jej potem używałam. Normalnie powinno się ją trzymać ok. 15min najlepiej pod czepkiem. Sprawdzałam to kilkakrotnie i efekty mnie nie powaliły, ale o tym poniżej:


Opakowanie: mały, czarny słoiczek. W zasadzie nie mam się do czego przyczepić, choć wydajnością nie grzeszy.

Zapach i Konsystencja: beżowy krem o konsystencji budyniu z zatopionymi czarnymi kuleczkami ( to pewnie ten kawior) o bardzo przyjemnym, dość mocnym aromacie przypominającym perfumy. Aromat jednak słabo trzymał się moich włosów. Nakłada się bez problemów, nie spływa.





Działanie: maskę używałam raz w tygodniu po umyciu głęboko oczyszczającym szamponem i zostawiając ją na 15min. Po wysuszeniu ( zarówno suszarką jak i naturalnie) włosy były przede wszystkim sypkie, gładkie ( nie mylcie z wygładzonymi), miękkie i przyjemne w dotyku. Nie odnotowałam jednak jakiegoś głębokiego nawilżenia ani super odżywienia, regeneracji, a na to bardzo liczyłam.Owszem maska nawilża, ale nie jest to powalający efekt.

Postanowiłam wtedy stosować maske jako odżywkę co drugi dzień tj. po każdym myciu włosów zostawiając ją na włosach przez ok. 2 min. Moim zdaniem różnicy w wyglądzie włosów nie ma. Włosy także były sypkie i gładkie i w zasadzie to wszystko. To nie jest żaden cud dla włosów i byłabym ostrożna w poleceniu jej komuś kto ma naprawdę kopę siana na głowie i włosy krzyczą o nawilżenie. Myślę, że dużo lepiej sprawdzi się jako produkt do włosów od normalne po LEKKO suche i koloryzowane.

Szału nie ma. Nie skaczę z radości, że oto znalazłam tania, polską maskę do włosów rozwiązująca wszystkie włosowe problemy. To jednak wciąż dobry produkt, który polecam szczególnie jeśli zamierzacie kupić też szampon z tej samej serii. Pamiętajcie, że każdy ma inny rodzaj włosów, więc dla Was ten kosmetyk może być wybawieniem. Ja szukam dalej ´´maskowego´´ ulubieńca.


Ocena: 4 - / 5

Cena: 125ml / dostałam

Dostępność: Rossmann

A co Wy sądzicie o tej maseczce?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz